Recenzja podkładu Pharmaceris. Fluid matujący z laktoflawiną.

• sobota, 17 sierpnia 2013 4 Komentarzy

Dziś przychodzę do Was z recenzją podkładu. Używam go od kilku dobrych miesięcy, więc mogę się śmiało o nim wypowiedzieć. Podkład poleciła mi pani dermatolog, ze względu na moje problemy z cerą. 
Ja używam odcienia 01, jednak zaczął się robić dla mnie za jasny i chyba teraz kupię 02, mimo, ze nie różnią się dużo od siebie. Minusem tego podkładu jest mała gama kolorów, bo tylko trzy. 



Wskazanie i działanie produktu: 
FLUID MATUJĄCY z laktoflawiną (wit.B2) SPF 20 - zaawansowana Technologia SoFT-BaseTechnology. Beztłuszczowy. Niekomedogenny. Ochrona przed UVA/UVB
Polecany do skóry normalnej, tłustej i mieszanej skłonnej do błyszczenia się i łojotoku w celu ukrycia jej niedoskonałości oraz zapewnienia efektu zmatowienia.
Fluid zapewnia efekt zmatowienia skóry i trwały 10-godzinny makijaż. Zawiera kompleks współdziałających ze sobą składników długotrwale matujących i przywracających naturalną równowagę skóry nawet w warunkach stresowych. Unikalna kompozycja pigmentów doskonale wyrównuje koloryt skóry, maskuje niedoskonałości cery nie powodując efektu maski. Zawarta laktoflawina wpływa na zwiększenie energii komórkowej, stymuluje proces dogłębnej regeneracji i wygładzania skóry. Wzmacnia mechanizmy obronne skóry i sprawia, że jest mniej podatna na czynniki zewnętrze i podrażnienia. Lekka konsystencja fluidu opartego na technologii SoFTBase nie obciąża skóry oraz nie zatyka porów pozwalając jej oddychać. Zawartość fotostabilnych filtrów UVA i UVB zapewnia ochronę przed szkodliwymi skutkami promieniowania słonecznego.
BEZ PARABENÓW, ALERGENÓW, ALKOHOLU I KOMPOZYCJI ZAPACHOWEJ.

MOJA OPINIA:
Zawsze miałam problem z odnalezieniem idealnego podkładu dla siebie, który by utrzymywał się na mojej twarzy dłuższy czas i zakrył niedoskonałości w  miarę swoich możliwości. Oczywiście nie można mieć wszystkiego i na ogół którejś cechy brakowało. Podkład z pharmaceris łatwo się rozprowadza na twarzy i idealnie dopasowuje się do kolorytu skóry a co dla mnie ważne, utrzymuje się dość długo. 

ZALETY:
- kryje niedoskonałości
- nie stwarza efektu maski 
- nie odznacza suchych skórek 
- dopasowuje się do kolorytu skóry
- długo utrzymuje się na twarzy
- nie tworzy plam 
- nie zatyka porów 
- higieniczne dozowanie w pompce
- wydajny  (jedna pompka wystarcza na całą twarz)

WADY:
- jak dla mnie trochę drogi ( +/- 40zł)
- mała gama kolorystyczna ( 3 odcienie)
- nie matuje tak jak obiecuje producent 




Gdyby podkład naprawdę mocno matowił, byłby moim ideałem, jednak jak na razie muszę wspomagać się pudrem.

Moja ocena:
4.5/ 5







Zobacz także:

Komentarze:

  1. Naprawdę ładnie kryje! To mnie zaskoczyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z idealnie matujących podkładów polecam Revlon oraz Loreal infallible ;) Ja z moją cerą z problemami i zmianami trądzikowymi jestem z nich bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że ja póki jestem leczona dermatologiczne, nie mogę używać innego podkładu.. Może później będę mogła skusić się na Revlon, który już długo za mną chodzi.

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS