Zakupy w rozmiarze XXL :)

poniedziałek, 26 sierpnia 2013 9


Dzisiaj przychodzę do Was z notką i zdjęciami moich dzisiejszych zakupów. Troszkę poszalałam, ale nie mogłam się oprzeć tym rzeczom, a dzisiaj miałam takie szczęście, że trafiłam na same promocje! Tak więc udany dzień! ;) Zapraszam do oglądania. 



*Różowy pasek za 9.99zł - przeceniony z 29.99zł



* 5 par skarpetek stópek za 9.99zł, przecenione z 24.99zł 



*Figi, 7zł za sztukę



*Staniki miętowy i turkusowy - 12zł za sztukę




* Sweterek w paski - 24.99zł przeceniony z 49.99zł



* Różowa krótka katanka - 49.99zł przeceniona ze 129.99zł 


To wszystko ;) Jestem bardzo zadowolona z dzisiejszych zakupów. Muszę kupić jeszcze parę rzeczy, ale to za jakiś czas ;)

Buziaki ;) 
Komentarze:
  1. Sporo tego w przystępnych cenach ;) Udane zakupy! Ale co sądzisz o poziomych paskach w modzie dla większych, bo ja ich przeważnie unikam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś nie :-) zależy też co to jest i jak leży. Ale mi się ogólnie zawsze podobał motyw tych pasków :-)

      Usuń
    2. Niby też czasami podoba mi się coś w paski, ale jak widzę poziome to od razu wyświetla mi się hasło "Nie dla Ciebie!". Ale może nie byłoby tak źle ;)

      Usuń
    3. A ja się przełamuje :-) i tak nie mam dużo rzeczy w poziome paski, więc czasem można sobie na coś powolic ;-)

      Usuń
  2. Uuuuu zaszlałaś z zakupami kochana ! :D
    Sweterek i katankę bym przygarnęła !! :D
    Na na na na Agataa zrobiłam dziś moje pierwsze hybrydy ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie zbierać kasę by potem tak poszaleć :-D no widziałam! piękne są!

      Usuń
  3. Świetne zakupy!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek ;)
    dziękuję za komentarz u mnie, również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę zakupy sie udały sporo rzeczy kupiłaś :)

    Nowy post zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń