Małe zakupy kosmetyczne + stylizacja na chłodniejsze dni.

wtorek, 3 września 2013 0

Cześć kochani! Ogólnie to chciałam Wam bardzo podziękować, ze aż tyle osób mnie obserwuje, komentuje, ze mam tak dużo wyświetleń w niecały miesiąc. Bardzo Wam dziękuje! Ten blog dużo dla mnie znaczy a dzięki Wam mam jeszcze większą motywację, by zbierać informacje i dodawać kolejne notki. DZIĘKUJE!

Dzisiaj byłam z przyjaciółką na małych zakupach. Znaczy ja miałam się obkupić troszkę, ale oczywiście jak się jedzie z zamiarem kupienia czegokolwiek, to się wraca  pustymi rękami. Asia się obkupiła a ja zaopatrzyłam się tylko w torebkę i kilka kosmetyków.


Miałam kupić inny podkład i puder, ale jak na złość nie było.. Czy ktoś miał do czynienia z tym podkładem z Pierre Rene lub pudrem transparentnym z MY Secret? Jakie są Wasze opinie? 
Zobaczymy się jak wszystko sprawdzi. A teraz mam dla Was kilka fotek dzisiejszej stylizacji na takie chłodne dni, jakie ostatnio są u mnie, niby świeci słońce, ale tak wieje, ze bez kurtki nie ma opcji wyjścia z domu. Zdjęcia były robione wieczorem, więc przepraszam za słabą jakość i prześwietlenia, ale chciałam koniecznie zrobić dla Was zdjęcia. :)

Torebka - dzisiejszy zakup 

Katana - ostatnio zakupiona, a wczoraj doczepiłam do niej ćwieki :)





Moja Tosia :)






I jak? ;)



Brak komentarzy

Prześlij komentarz