Recenzja mleczka nawilżającego z Bebeauty

środa, 18 września 2013 0

Jakiś czas temu napisałam, ze kupiłam mleczko nawilżające z Bebeauty znalezione w Biedronce. Kupiłam je wtedy, ponieważ chciałam kupić płyn micelarny a niestety nie było a pilnie potrzebowałam coś do demakijażu na wyjazd, a że cena była śmieszna, bo niecałe 4zł to kupiłam. 


CO MÓWI PRODUCENT: 




Jedna z moich czytelniczek napisała, że używała tego mleczka, ale nie zauważyła, ze zawiera parafinę i ją po nim wysypało na twarzy. Jednak odważyłam się spróbować, a było się słuchać czytelniczek...
Mleczko jest koszmarne!! Gęste, makijażu praktycznie nie zmywa no i wysypało mnie po nim okropnie.. Próbuję teraz przywrócić twarz do porządku...



ZALETY
- niska cena (około 5zł)
-dostępność (Biedronka)


WADY: 
- gęstość
- nie usuwa makijażu
- podrażania skórę
- po jego użyciu następuje wysyp pryszczy na twarzy


OCENA:
1/5


ZDECYDOWANIE NIGDY WIĘCEJ TEGO NIE KUPIĘ!





Brak komentarzy

Prześlij komentarz