Recenzja odżywki do paznokci Avon, Nail Experts, Gel Strongth Base Coat (Żelowa odżywka wzmacniająco - utwardzająca).

sobota, 14 września 2013 0

Dzisiaj niestety nie mam swoich zdjęć, gdyż rozłożyła mnie choroba i nie wychodzę z łóżka, tak więc mam dziś dla Was recenzję mojej ukochanej odżywki do pazurków z AVONu. ;)



CO MÓWI PRODUCENT: 
Żelowa formuła wzmacnia paznokcie, utwardza, wygładza i nabłyszcza ich powierzchnię  Z proteinami pszenicy i wapniem. Nakładać pod lakier jako bazę wzmacniającą paznokcie i na lakier jako utwardzacz.



MOJA OPINIA: 
Odżywkę zakupiłam o ile mnie pamięć nie myli w marcu, w katalogu Avon, zachęcona promocją, kosztowała wtedy 8.99zł. Szukałam dobrej odżywki, na moje miękkie, łamliwe i rozdwajające się pazurki. Spróbowałam tej i jestem zachwycona! Jest to moja odżywka wszechczasów! 



ZALETY:
- szybko się wchłania
- bardzo wydajna! ( mam ja ponad pół roku )
- pięknie nabłyszcza pazurki i przygotowuje je do położenia lakieru
- dzięki niej kolorowe lakiery nie barwią płytki 
- paznokcie są twardsze, nie łamią się
- może idealnie służyć jako baza pod lakier 
- na promocji można ja kupić za grosze


WADY:
- brak 


 



OCENA: 
5/5!





Brak komentarzy

Prześlij komentarz