Recenzja tuszu L`Oreal, False Lash Flutter

niedziela, 1 września 2013 0

Dzisiaj post z wyjątkowym udziałem mojej przyjaciółki, a raczej jej oczu :)  Dzisiejsza notka jest dziełem Asi, jej oczka, zdjęcia i opinia ;) Tak więc zapraszamy na recenzję tuszu  L`Oreal, False Lash Flutter.



OPIS PRODUCENTA:
Asymetryczna szczoteczka dla szeroko rozpostartych rzęs. Po raz pierwszy L`Oréal Paris stworzył asymetryczną szczoteczkę, która posiada:
- ergonomiczny kształt jak linia rzęs, aby chwycić każdą rzęsę, od kącika do kącika,
- elastyczne łuki unoszące się na zewnątrz aby rozciągnąć rzęsy przy zewnętrznym kąciku.
Szczoteczka natychmiast rozciąga i wydłuża każdą rzęsę w kierunku zewnętrznego kącika oka.
Formuła zawiera unikalne włókna o długości 1,2 milimetra, które delikatnie otulają i „rozwijają” rzęsy dla uzyskania jedwabistej i spektakularnej objętości. 





OPINIA ASI:

Tusz jeden z lepszych jakie miałam! ( A MIAŁAM ICH WIELE ) Szczoteczka jest gęsta, dobrze maluje każda nawet najmniejszą rzęsę. Nie trzeba wiele się napracować ,żeby osiągnąć ciekawy efekt. Kolor tuszu jest intensywnie czarny. Co bardzo mi się podoba.
Tusz nie osypuje się ,nie kruszy, a efekt widoczny jest przez cały dzień, nic nam z oka nie znika.
Jedyny minus to cena. Ale w promocji można kupić go już za ok 35 zł Tak czy inaczej ja uważam że jest wart swojej ceny!


 (Przed)

(1 warstwa) 

( 2 warstwy)


Asia z natury ma bardzo długie i gęste rzęsy, jednak, tak jak mówiła miała bardzo wiele tuszy i żaden nie dawał takiego efektu jak ten :)
Także razem z Asia polecamy mimo wysokiej ceny ( regularna cena to około 53zł, ale warto!)



OCENA:
5/5


Brak komentarzy

Prześlij komentarz