Recenzja Ziaja Bloker.

czwartek, 26 września 2013 0
Kiedyś miałam większe problemy z potliwością. Nie wiem czym to było spowodowane, może jakimiś problemami hormonalnymi, może zbyt dużą wagą. I wtedy, znajoma poleciła mi, żebyś kupiła sobie Bloker. Coś wcześniej o nim słyszałam, ale jakoś nie wierzyłam w jego działanie. Jednak spróbowałam ;)


CO MÓWI PRODUCENT: 


Tak więc, stosujemy Bloker przez 2-3 dni na noc, nie używając dodatkowo nic, żadnych antyperspirantów i zostawiamy do wyschnięcia. Tylko UWAGA nie używać produktu po depilacji!!


ZALETY: 
- wydajny 
- tani (ok. 6zł w Rossmanie)
- dostępność
-  redukuje nadmierne pocenie
- nie pozostawia śladów


WADY: 
- zapach 


OCENA:
4+/5


A Wy stosowałyście już Bloker? ;) 




Dziewczyny jeszcze jedna sprawa. Mam problem. Wchodzę do wielu Was na blogi, dodając wcześniej do obserwowanych, a gdy wchodzę ponownie to jakby mnie usunęło z tych obserwowanych i muszę robić to ponownie. Główny problem jest np., kiedy biorę udział w rozdaniu. Dodaję bloga do obserwowanych  a potem nagle to znika. Czy wiecie jak to rozwiązać? 





Brak komentarzy

Prześlij komentarz