Sweter z koronką i koczek księżniczki, czyli trochę na elegancko ;)

czwartek, 5 września 2013 0

Z racji tego, ze dzisiaj byłam załatwiać sprawy moich praktyk, wypadało się ładnie ubrać ;) Tak więc oto outfit, trochę elegancko, ale jednak wygodnie ;)  Zdjęcia wykonał mój kuzyn: KLIK























Od poniedziałku przez okres dwóch-trzech tygodni, będę mieszkała u cioci, gdyż będę miała tam praktyki, a co za tym idzie, outfity w tym okresie będą pojawiały się często (żeby nie zapeszyć, może codziennie) 
Jak Wam się podoba ten pomysł? ;)


Cholera czy ja naprawdę jestem zakupoholiczką? W ostatnim czasie musiałam kupić trochę rzeczy. Wszystko przez te praktyki, tak więc chciałam się pochwalić jakie rzeczy do mnie idą: 










No i dzisiaj kupiłam mleczko nawilżające z BeBeauty, chciałam kupić ten rozsławiony płyn micelarny, ale niestety nie było. Zobaczymy jak się sprawdzi to mleczko.
Ktoś miał? ;)



No to na dzisiaj wszystko! 
Buziaki :*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz