Czy te oczy mogą kłamać? Czyli recenzja odżywki i tuszu do rzęs!

• środa, 23 października 2013 0 Komentarzy


Pogoda chyba nam zwariowała. Jakby jutro miała przyjść wiosna! U mnie w ogórku zakwitły stokrotki! A tu niestety coraz bliżej zimy.. Wychodzę z domu na uczelnie - ciemno, wracam z uczelni - jeszcze ciemniej, wracam i jestem padnięta, nie mam siły na nic, dzisiaj mam chwilę, więc dodaje dość ambitny post. Od dłuższego czasu stosuję odżywkę do rzęs z Eveline i dzisiaj chciałam Wam pokazać jak dużo zdziałała. 


Kilka słów o tym cudeńku. 

Co mówi producent:
Innowacyjne, skoncentrowane serum do rzęs łączy w sobie właściwości serum odbudowującego rzęsy, aktywatora wzrostu włosa i bazy pod tusz. Opatentowany bio Restore Complex zapewnia głęboką regenerację, odbudowę i ochronę struktury włosa. Specjalnie zaprojektowana elastyczna szczoteczka i satynowa konsystencja serum sprawia, że Twoje oczy nabiorą hipnotyzującego spojrzenia.
Serum zawiera specjalnie wyselekcjonowane składniki naturalnego pochodzenia:
- bio RESTORE COMPLEX - zawierający proteiny sojowe błyskawicznie wnika w głąb włosa, radykalnie odbudowując i chroniąc jego strukturę oraz zapobiegając wypadaniu rzęs podczas demakijażu. 
- Kwas hialuronowy - nawilża, rewitalizuje i stymuluje wzrost rzęs 
- D-panthenol - skutecznie uelastycznia i odżywia rzęsy od nasady aż po same końce


STOSOWANIE

1. Używać w charakterze bazy pod tusz, nanosząc preparat na oczyszczone i suche rzęsy przed wykonaniem makijażu. 
2. Używać w charakterze serum odbudowującego, nanosząc preparat codziennie przed snem na suche i oczyszczone rzęsy. 

Niestety nie zrobiłam zdjęcia zanim zaczęłam stosować to serum, ale widzę, że rzęsy naprawdę urosły, zrobiły się gęstsze i przede wszystkim nie wypadają. 

Cena - około 13zł 

Zanim przejdę do zdjęć jeszcze kilka słów o moim tuszu do rzęs, którego również używam i jest pokazany na zdjęciach. Jest to tusz pogrubiający z Bell. 


Co mówi producent: 
Maskara zawiera woski otulające rzęsy - precyzyjnie pokrywające je od nasady, aż po same końce. W efekcie rzęsy zwiększają swoją objętość na całej długości. 
Lekka i elastyczna formuła tuszu unosi rzęsy, pozostawiając je naturalnie miękkimi. 
Dzięki specjalnie zaprojektowanej szczoteczce tusz nie skleja rzęs i sprawia, że są jednocześnie maksymalnie pogrubione.
Maskara stworzona dla Pań pragnących uzyskać oszałamiający efekt sztucznych rzęs.




Cena - 13zł 

Tak więc, teraz zdjęcia:

Na tym zdjęciu widać moje rzęsy po dłuższym okresie stosowania serum do rzęs.




Nie wiem czemu, ale popsuła mi się jakość tych zdjęć... ;/
Tak więc, podsumowując ja jestem bardzo zadowolona z obu produktów!
A Wy miałyście to serum? Sprawdziło się Wam?



Chciałam Was jeszcze zaprosić na moja szafę! Być moze znajdziecie coś dla siebie ;)



Zobacz także:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS