Dziewczyny lubią brąz.. ale beżem też nie pogardzą!

• sobota, 12 października 2013 0 Komentarzy


Dopiero drugi tydzień na uczelni a ja juz nie mam na nic czasu..  Zaraz się biorę za przepisanie notatek, bo wyglądają okropnie.. Ale postanowiłam w końcu dodać dla Was notkę, bo już długo nie pisałam a troszkę się nazbierało ;) 

No to na pierwszy ogień idzie stylizacja jeszcze z mojego pobytu u kuzyna, już niestety ostatnia. Było wtedy jeszcze ciepło.. 






















Ten Pan na zdjęciach to oczywiście mój kuzyn i twórca tych wszystkich zdjęć!

A dzisiaj na pazurkach bardzo jesienny kolor, jeden z moich ulubionych - brąz. 


Lakier firmy LEMAX. 





Pięknie błyszczący brązowy lakier, wystarczą dwie warstwy by uzyskać tak intensywny kolorek. 
Jest bardzo trwały, utrzymuje się na pazurkach nawet do 5 dni. 
Jego cena to około 5 zł. 

I jeszcze jedna sprawa na dziś dwie nowości. Jedna to torebka, jest przepiękna, pakowna i sztywna, na czym bardzo mi zależało. 




A druga nowość to piękny beżowy komin, który dostałam od chłopaka. Cudownie się mieni!
Obie rzeczy są z H&M. 





Mam nadzieję, ze już niedługo wrócę do Was z nową sesją :) 




Zobacz także:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS