Pianka do golenia ISANA o zapachu brzoskwiniowym .

• środa, 16 października 2013 0 Komentarzy


Niestety nadal brak moich zdjęć, tak więc pora na pisanie jakiś recenzji. Dziś wybór padł na piankę do golenia formy ISANA o zapachu brzoskwini. 


CO MÓWI PRODUCENT: 
Pianka do golenia o zapachu brzoskwini, działanie i pielęgnacja. 
Formuła pielęgnacyjna przyjazna dla skóry z substancjami nawilżającymi nadaje skórze podczas golenia gładkość i elastyczność. 
Zastosowanie: Skórę zwilżyć wodą. Przed użyciem  wstrząsnąć pojemnikiem. Piankę nakładać równomiernie na skórę. Po zakończeniu golenia nadmiar pianki spłukać wodą. 

MOJA OPINIA: 
Pianki z tej firmy nie używam pierwszy raz, jest to moje x opakowanie. Kupiłam ją oczywiście skuszona niską ceną, bo po co przepłacać skoro można zaoszczędzić ;) Pianka dla mnie zawiera same plusy, z czystym sumieniem mogą ją polecić każdemu. Wcześniej używałam też pianki fioletowej o zapachu konwalii, jednak ta brzoskwiniowa bardziej do mnie przemawia. 


ZALETY:
- niska cena ( na promocji kupimy ją nawet za niecałe 4zł!) 
- dostępność ( Rossman)
- miły, delikatny zapach
- nie podrażnia skóry
-daje dobry poślizg dla maszynki ( wystarczy przejechać tylko raz)
- nie uczula 
- mocno zwiększa swoją objętość
- wydajna ( 1 opakowanie starcza nawet do 1.5 miesiąca)

WADY:
- nie dostrzegam


OCENA:
5/5 

A Wy miałyście tą piankę? Polecacie? :) 






Zobacz także:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS