Recenzja balsamu ujędrniającego firmy VENUS

piątek, 4 października 2013 0
No to piątek! I pierwszy akademicki weekend! Siedzę właśnie  z ogromnym bólem głowy i kawką i postanowiłam coś dodać. W ostatnich kilku dniach, troszkę mi statystyki spadły, nie wiem czym to jest spowodowane, mam nadzieję, że wszystko się poprawi ;)
Tak więc dziś, recenzja balsamu ujędrniającego z VENUS. 


Co mówi producent: 




Balsam zakupiłam oczywiście skuszona promocją w Rossmanie. Słyszałam dużo dobrego o tej firmie, a, ze lubię testować nowości to spróbowałam. Balsam jest w ładnej i poręcznej butelce 400ml. Napisy się nie ścierają. Produkt jest meega wydajny! Mam go od kilku dobrych miesięcy a chyba nie jestem nawet w połowie. Ma ładny zapach i odpowiednia gęstość, przynajmniej dla mnie. I wiecie co? Faktycznie ujędrnia!


ZALETY:
- duża butelka
- ładne opakowanie ( nic się nie ściera) 
- niska cena ( około 10zł)
- dostępność ( Rossman)
- wydajny
- miły zapach
- ujędrnia

WADY:
- nie dostrzegam 


OCENA:
5/5


A Wy miałyście z nim styczność? Jakie jest Wasze zdanie? 




Brak komentarzy

Prześlij komentarz