Green Pharmacy Eliksir ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych i farbowanych

• sobota, 2 listopada 2013 0 Komentarzy


Pogoda za oknem - okropna! Miałam się dziś wybrać na zdjęcia, ale niestety, w takich warunkach jest to niemożliwe, tak więc dziś parę słów o odżywce do włosów. 

Chyba najbardziej wydajna odżywka jaką miałam.  Psikam i piskam a jej jakby nie ubywa!
Moje włosy są na ogół bardzo nie frasobliwe. Nie da się ich okiełznać, farbuje je już od 4 lat, ciągle mam problem z łamliwością końcówek i ich rozdwajaniem. Dużo słyszałam dobrego o tej firmie, więc postanowiłam spróbować. 

CO MÓWI PRODUCENT: 



MOJA OPINIA:
Szczerze? Nie zauważyłam żadnych spektakularnych efektów, może w połączeniu z szamponem tej firmy byłoby lepiej. Po umyciu włosów, nakładałam ta odżywkę i zostawiałam na parę minut, by wszystko wsiąkło we włosy i dopiero wtedy zabierałam się za ich rozczesanie. I to jest mój problem, na szczotce zawsze zostaje garść moich włosów. Muszę sobie w końcu sprawić Taangle Teezer. 
No a moje zdanie co do tego produktu jest mieszane.. Mimo, że nie ułatwia mi rozczesywania, ciągle ją stosuje, czekam chyba na wielkie wow! Największym plusem tej odżywki jest miękkość włosów.

ZALETY:
- cena ( 5-6zł)
- po regularnym jej używaniu włosy stają się miękkie

WADY:
- specyficzny zapach rumianku
- włosy mi dalej wypadają
- łamliwość nie ustąpiła.


OCENA:
2/5
Ale nie zniechęcam się! Wypróbuje jeszcze szampon z tej serii i wtedy będzie wiadomo w czym tkwił haczyk.
A Wy miałyście tą odżywkę? Sprawdziła Wam się? 





Zobacz także:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS