Schwarzkopf, Schauma, Pielęgnujący spray bez spłukiwania `Jedwabiste rozczesywanie`

• czwartek, 21 listopada 2013 1 Komentarzy


Jak już wiecie, bardzo eksperymentuje z moimi włosami, ciągle szukam idealnego kosmetyku, który by pomógł doprowadzić albo przynajmniej wspomóc kondycję moich słabych włosów. Tak więc jakiś czas temu padł wybór na odżywkę wspomagającą rozczesywanie włosów - pomyślałam "ideał! coś dla mnie!" Czy faktycznie? 


OD PRODUCENTA: 
Pielęgnujący spray z proteinami jedwabiu zapewnia natychmiastową pielęgnację i ułatwia rozczesywanie. Zapobiega plątaniu się włosów i nadaje wyjątkowy połysk. Wzmacnia i ułatwia rozczesywanie.

MOJA OPINIA:
To jest jakaś kpina. Po raz kolejny wyrzuciłam pieniądze w błoto. To już nie pierwszy raz, kiedy kuszę się na coś taniego, bo wierzę w cuda. fakt, czasem się zdarzają perełki, ale chyba nie w moim przypadku. 
Odżywka ma piękny zapach i to jej pierwszy i ostatni plus. Nawet nie zużyłam jej całej, bo tylko skrzywdzę moje włosy. Stoi i nie wiem co z nią zrobić. 



ZALETY:
+ ładny zapach 
+ niska cena ( do 10zł np. w Rossmanie) 
+ prosta aplikacja 

WADY:
- nie wspomaga rozczesywania włosów
- skleja je
- obciąża włos
- włosy tracą swoją objętość
- włosy ulegają elektryzacji 
- ciężko je 'ogarmąć' do jakiegoś uczesania 
- znienawidzony przeze mnie efekt - matowanie włosów


OCENA:
1/6

Oczywiście, że go nie kupię ponownie.
A Wy? Miałyście tą odżywkę? Może Wam przypadła do gustu?




Zobacz także:

Komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS