Trochę nowości z ostatniego czasu.

• czwartek, 14 listopada 2013 0 Komentarzy

To moja pierwsza notka w stylu ' pochwalę się co ostatnio wpadło w moje ręce'. Jestem strasznie z nich zadowolona i już nie mogę się doczekać, żeby Wam je pokazać na sobie. Niestety jak na razie, nie mam kompletnie czasu by pojechać do kuzyna, ciągle tylko studia studia, ale może już niedługo. 
Tak więc oto moje nowości:


Koszula ombre ze złotymi guziczkami
Koszula w panterkę
Siwa bluza w sercem panterkowym 
Dwa swetereki w kolorach limonkowy i koralowy ( żywe neonowe kolory)
No i torebka, którą wygrałam u Paryżaaanki. Piękna kopertówka z River Island.


I ostatnie mini zakupy kosmetyczne


Doskonale Wam znany z ostatniej notki puder transparentny z My Secret, moje drugie opakowanie.
Recenzja TU.
Błyskawiczna odżywka do włosów z Mariona, powiem jedno - zakochałam się w zapachu!
Podkład z essence stall all day. 
Lekki kirem pod makijaż firmy Soraya.


3 ostatnich produktów na pewno możecie spodziewać się oddzielnej notki już niedługo! :)






Zobacz także:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS