Nowości zakupowe, urodzinowe - duuużo zdjęć!

wtorek, 17 grudnia 2013 0

Tak jak obiecałam w końcu zebrałam wszystko, by dodać zbiorczą notkę z moimi ostatnimi zakupami, prezentami, które dostałam na urodziny. Troszkę mi się tego nazbierało, więc macie troszkę oglądania.
Tak się prezentują moje nowości ;) na wstępie uprzedzam, ze tak, mam manie na panterkę :)






Pościel zakupiona już w listopadzie, kiedy była dostępna w Lidlu, zrobiłam sobie sama prezent na urodziny.
Pościel jest z polaru, bardzo cieplutka, idealna na zimę.


Koc już widziałyście na kilku zdjęciach, leży już na łóżku dłuższy czas. Dostałam go w prezencie od mojej kochanej przyjaciółki na urodzinki. Koc jest cudowny! Gruby, ciepły - idealny dla takiego zmarźlucha jak ja. 


Połyskujący portfel prezent od chłopaka - tak bez okazji. 



Zegarek - kupiłyśmy sobie takie samie z moją Asią.



Czarna, duża kopertówka, kupiona na Vinted. Potrzebowałam takiej na Sylwestra i oto jest! Ma dwa paski co robi z niej bardzo uniwersalną kopertówkę.



Pędzel do podkładu firmy Elf - okazja kupienia na Vinted.


Taki zestaw leżał pod poduszką 6 grudnia ;)




1/3 część urodzinowego prezentu od Ukochanego. Reszta to zakupy w Poznaniu. 



A to srebrne świecidełka, które dostałam na urodziny od kuzyna i jego dziewczyny :)

A teraz zostały zakupy z Poznania


Rozkloszowana, burgundowa spódniczka z H&M. Jest piękna, marzył mi się ciuszek w takim kolorze.



Kuracja z olejkiem arganowym z Mariona. 


2 minutowa maska do włosów farbowanych z Pantene.


Nowa szczotka do włosów, duża, szeroka, mam nadzieję, że podoła.


Szeroki grzebień na moje splątane włosy. 



Peeling firmy Bielenda.


Jedwab do włosów z Biosilk


Zapas maszynek - ich nigdy za mało. 


Czarny skórzany pasek, ze złotą klamrą i dżetami. 


100 świeczek! Tak na zapas!


Ciepłe, czarne nauszniki. 


Farba do włosów, mam ją pierwszy raz - jutro się okaże czy to był dobry wybór.



Pilniczek do paznokci - oczywiście w panterkę!

A to wczorajszy nabytek, ciepłe buty do śmigania! Codziennie przechodzę mnóstwo km razem z moją Asią i potrzebuję płaskich, wygodnych i ciepłych butów. 







No to wszystko! Nazbierało mi się tego przez ten czas. Czekam teraz jeszcze na kilka przesyłek, jak dojdą do mnie to się Wam pochwalę ;)





Brak komentarzy

Prześlij komentarz