ROZDANIE NOWOROCZNE

niedziela, 29 grudnia 2013 0

Nadszedł dzien, kiedy mam dla Was rozdanie! Nagrody są skromne, ale jak na początek myślę, że będzie okej :) Później na pewno będą o wiele wielee lepsze i bardziej wartosciowe. A dziś z okazji tego, że rok dobiega końca, ja jestem szczęsliwa, chciałabym uszczesliwić, uwaga aż dwie osoby!

Tak prezentują się nagrody: (jest to również baner)


Jak już wspomniałąm wygrywaja dwie osoby. :) Można wybrać sobie zestaw, bądź zgłosić się do dwóch zestawów :)

Tak oto zestawy prezentują się z bliska:



Zestaw nr 1 zawiera:
- mleczko nawilżające do oczyszczania i demakijazu z Bebeauty 
- brokatowy lakier do paznokci 
- tusz do rzęs Falsche Wimpern Volum Express z Maybelline


Zestaw nr 2 zawiera: 
- pędzel do pudru/różu
- perłowy lakier do paznokci z Golden Rose 
- tusz do rzęs Rocket Volum z Maybelline


Aby wziąć udział w rozdaniu należy OBOWIĄZKOWO być publicznym obserwatorem mojego bloga (1głos) 
Dodatkowo:
- zamieścić baner na swoim blogu ( +2głosy)
- zostać obserwatorem przex Google+ (+1głos)
-dodać mój blog do blogrolla ( +3głosy) 
- można obserwować mnie na Instagramie ( +1głos) 
- polubić fanpage mojego fotografa (+2głosy) KLIK

Łącznie można zdobyć 10 głosów :)

Regulamin:
1.Organizatorem a zarazem sponsorem nagród jestem ja, czyli autorka tego bloga.
2. Aby wziąć udział w rozdaniu należy być obowiązkowo publicznym obserwatorem bloga.
4. Nagroda nie podlega wymianie na inną. 
5. Rozdanie jest dla osób pełnoletnich. 
6. Rozdanie jest tylko dla osób zamieszkałych na terenie Polski. 
7. Rozdanie trwa od dnia dzisiejszego do 5 lutego 2014r. (moich imienin)
8. Wyniki zostaną ogłoszone na moim blogu w przeciągu ok 3 dni od zakończenia rozdania.
9. Zwycięzca zostanie  poinformowany o wygranej mailowo i ma 3 dni na podanie mi adresu do wysyłki.
10. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.). 
11. Blogi stworzone tylko na potrzebę rozdan nie będą brane pod uwagę. 
12. Rozdanie dojdzie do skutku kiedy zgłosi się minimum 25osób. 


Wzór zgłoszenia:
Obserwuję bloga jako:
Baner: TAK(link)/ NIE
Obserwuję przez Google+ jako: 
Blogroll: TAK(link)/NIE
INSTAGRAM: TAK(link)/NIE
Lubię na Fb jako: (imię i pierwsza litera nazwiska) 
Wybieram zestaw nr: 


WSZYSTKIM ŻYCZE POWODZENIA ORAZ SZCZĘSLIWEGO NOWEGO ROKU, BO NIE WIEM CZY BĘDĘ MIAŁA OKAZJĘ ZŁOŻYĆ WAM ŻYCZENIA. 



Brak komentarzy

Prześlij komentarz