Zmywacz do paznokci ISANA o zapachu migdałów

wtorek, 3 grudnia 2013 0


Wczoraj skończyłam 20 lat ;) Jak ten czas leci! Miałam dodać dziś notkę z nowościami prezentowymi, ale okazało się, że dostanę od chłopaka jeszcze drugą cześć prezentu - w weekend zabiera mnie do Poznania na zakupy, więc jak wszystko wypali i moje zasoby czegokolwiek się powiększą to wtedy wstawię notkę i się pochwalę ;)

A dzisiaj recenzja być może nie zbyt pasująca do mnie, gdyż aktualnie mam na paznokciach żele, ale może komuś się przyda.

ZMYWACZ DO PAZNOKCI ISANA O ZAPACHU MIGDAŁÓW



Zmywacz ten poznałam dzięki mojej kochanej Asi, z resztą to od niej znam większość cudeniek kosmetycznych. Kiedyś podczas pobytu u niej, chciałam zmyć paznokcie, dała mi właśnie ten zmywacz i od razu wiedziałam, że to będzie mój nr 1! Pierwsze co mnie w nim urzekło to ten zapach, dość niespotykany jak an zmywacz, jest łagodny, nie duszący, ja mam astmę i mi on nie przeszkadza. A drugie co w nim najważniejsze to funkcja jaką pełni, czyli zmywa, robi to bardzo dobrze! Radzi sobie nawet z brokatem (niepotrzebne są eksperymenty z folią aluminiową) Ja od 2 miesięcy zaczęłam robić sobie żele, ze zwykłego lenistwa chyba, bo nie mam czasu na malowanie paznokci 4 razy dziennie, kiedy lakier mi odprykuje od wody. A jednak takie żele to wygodna, a mi przy takiej formie manicure pazurki rosną szybciej. Ale jak kiedyś będę znów powrócę do zwykłego malowania paznokci, na pewno powrócę do tego zmywacza. 


ZALETY:
- pełni perfekcyjnie swoją funkcję - zmywa dokładnie
- piękny zapach
- dostępność
- cena ( duży za około 6-7zł, mały 3-4zł) 
- wydajny 
- nie wysusza paznokci i skórek
- nie piecze aż tak mocno
- po zmyciu długo jeszcze utrzymuje się zapach zmywacza (ten ładny, jakby kwiatowy!)
- dwa rodzaje pojemności do wyboru ( 125ml i 225ml)

WADY:
- brak


Ocena:
5/5

A Wy miałyście ten zmywacz? Macie podobne zdanie na jego temat? 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz