Różowe pazurki - VIPERA 817

piątek, 30 sierpnia 2013 0


Lakier do paznokci VIPERA nr 817


Lakier ma piękny żywy - neonowy kolorek. Bardzo lubię lakiery z tej firmy. Utrzymują się dość długo na pazurkach, nawet jak cały czas trzymamy je w wodzie. 
Cena jest dość przystępna jak za tak dobry lakier - 10zł 

Jest tego wart! 

nr 817



A tak się prezentuje lakier na moich króciutkich pazurkach :)
Zdjęcie niestety dobrze nie odzwierciedla kolorku.




CZYTAJ WIĘCEJ »

Zabawa pytaniowa! ;)

czwartek, 29 sierpnia 2013 0

Hej hej ;) Zostałam 'nominowana' do odpowiedzenia na zadane pytania przez ( http://land-of-bliss.blogspot.com/  oraz http://holdwind-stuff.blogspot.com/). Pytań od Pauli jest 5 a od Holdwind 11. Postanowiłam je połączyć. 

Przedstawiam Wam  pytania pierwszej z dziewczyn wraz z moimi odpowiedziami :) 

1. Dowiedziałaś się że jutro znikniesz , na zawsze , co robisz ? Jak wykorzystasz ostatnie 24 godziny swojego życia ?
24 godziny. Brzmi przerażająco, niby tak dużo, a jednak tak mało by załatwić ostatnie sprawy. Pierwsze co bym zrobiła, to podziękowała rodzicom za trud wychowania, za wszystko co mam dzięki nim. Potem bym udała się do mojej jedynej żyjącej babci, z którą się niestety nie odzywam, by być może ją przeprosić i wyznać, że ją kocham. Zostało jeszcze 12 godzin. Cholera za mało! Pędzę do przyjaciółki, podziękować za wszystko, przeprosić za złe dni, a ostatnie godziny pragnęłabym spędzić w ramionach Ukochanego. Na nim kończy się mój świat.  

2. Dostajesz 3 paczuszki , malutkie niepozorne paczuszki , w pierwszej znajduje się migdałek miłości , w drugiej zielony kamyczek zdrowia a w trzecim czerwona kulka bogactwa . Możesz wybrać tylko jedną paczuszkę , która to będzie ?? I dlaczego akurat ta?
Migdałek miłości? Zdecydowanie nie. Być może jeszcze 3 lata temu wzięłabym ja bez zastanowienia, jednak teraz jej nie potrzebuję, mam miłość swojego życia. Kulka bogactwa? Pieniądze szczęścia nie dają, ale jakby nie patrzeć trochę ułatwiają to życie, ale jednak gdyby nie kamyczek zdrowia, nic by się nie dało rady osiągnąć. Zdrowie jest najważniejsze. Sama jestem chorowitą istotą, więc gdybym miała możliwość wyboru, zdrowie ponad wszystko. 

3. Przechadzasz się ruchliwą ulicą Londynu , mijasz masę ludzi , którzy wszędzie się spieszą , rozmawiają przez telefony , biegną na autobus , kłócą się , przytulają . Idziesz sama , zauważasz płaczącą kobietę / mężczyznę . Co zrobisz ? Miniesz ją , tak jak masa bezkształtnego społeczeństwa ? Czy może zrobisz krok w jej kierunku ?
Z reguły jestem osobą bardzo odważną i nie boję się kontaktów z ludźmi. Gdybym zobaczyła osobę w stanie rozpaczy, najpierw bym 'wybadała' jaką jest osobą, czy aby nie zrobi mi krzywdy, tym, ze do niej podejdę, ale owszem, podeszłabym i zapytała czy nie potrzebuje jakiejś pomocy.

4. Umówiłaś się na randkę z wymarzonym mężczyzną ! Ale przecież nie może być zbyt łatwo , uciekł Ci autobus , złapałaś drugi , w trakcie zauwazyłaś że złamałaś paznokcia i zdarł Ci się lakier z paru pozostałych . Gdy biegłaś do kolejnego autobusu nadłamałaś obcas , a podczas wysiadania porwałaś rączkę od torebki . Ups i co teraz ?
Z wymarzonym mężczyzną powiadasz?Mam swojego wymarzonego. I znając mój pogięty charakter śmiałabym się z tego co mi się wydarzyło, ale uznałabym to za znak, że ten facet to jednak nie jest ten wymarzony :) znaki na ziemi i na niebie mówiły same przez siebie. 

5.Umiesz walczyć o to co kochasz ? 

Oczywiście, że tak. Tylko tym, ze potrafimy walczyć, pokazujemy jak bardzo jesteśmy zaangażowani. Bo przecież nie dla wszystkich jesteśmy w stanie ukraść gwiazdkę z nieba. 


Drugi zestaw pytań:
1. Masz zwierzątko ? Jakie? :)
Mam 12 kotków :D
2. Ulubiony kolor?
Różowy i miętowy. 
3. Co lubisz robić?
Pozować do zdjęć, czytać książki i słuchać muzyki.
4. Jak długo masz bloga?
Niecały miesiąc.
5. Twoje marzenie to?
Wyjść za mąż za mojego obecnego faceta. 
6. Masz hobby ?
Poezja.
7. W której jesteś klasie/ roku ?
2 rok pedagogiki. 
8. Planujesz przyszłość?
Jasne, że tak. Lubię pomarzyć.
9. Co lubisz jeść?
Mamine jedzonko!
10. Uprawiasz jakiś sport?
Jeżdżę na rowerze. 
11. Ulubiona pora roku ?
Wiosna ;)

Nominuję następujące blogi:

Również stosuję wersję skrócą, tak jak Paula ;) 
Tak więc, moje pytania:

1. Gdybyś miała wybrać jedno miejsce, w którym miałabyś spędzić miesiąc, co by to było?
2. Dowiadujesz się, że jutro wyjeżdżasz, ale nie wiesz gdzie, nie wiesz na ile i nie wiesz z kim. Wiesz tylko jedno, Twój bagaż nie może przekroczyć wagi 2kg. Co zabierasz?  Bikini czy może jednak futerko? 
3. Pewnego dnia, sprawdzasz stan konta, a tam nie wiadomo skąd 1 000 000 złotych. Co z zrobisz z tymi pieniędzmi?
4. Gdybyś miała wybierać (oby nie!) miedzy przyjaciółką a facetem, co byś wybrała?
5. Zrobiłaś kiedyś coś głupiego z miłości?

Osoby, które nominowałam, odpowiadają na moje pytania i nominują kolejne 5 blogów( lub więcej) do odpowiedzenia na ich własne pytania. 
Z niecierpliwością czekam na Wasze odpowiedzi! :) 
Jeśli ktoś poza nominowanymi ma ochotę odpowiedzieć na te pytania to bardzo proszę! Chętnie przeczytam :)  

Całuję! 




CZYTAJ WIĘCEJ »

Pierwsza sesja w rozmiarze XXL :)

środa, 28 sierpnia 2013 0

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z sesji wykonanej przez moja przyjaciółkę Asię :). Jest to nasza pierwsza wspólna sesja, jednak na pewno nie ostatnia, z czasem obie nabierzemy wprawy i zdjęcia będa coraz lepsze, jednak te dzisiejsze bardzo mi sie podobają i jestem zadowolona z efektu :) 



























I jak Wam sie podoba? :)



CZYTAJ WIĘCEJ »

Zakupy w rozmiarze XXL :)

poniedziałek, 26 sierpnia 2013 9


Dzisiaj przychodzę do Was z notką i zdjęciami moich dzisiejszych zakupów. Troszkę poszalałam, ale nie mogłam się oprzeć tym rzeczom, a dzisiaj miałam takie szczęście, że trafiłam na same promocje! Tak więc udany dzień! ;) Zapraszam do oglądania. 



*Różowy pasek za 9.99zł - przeceniony z 29.99zł



* 5 par skarpetek stópek za 9.99zł, przecenione z 24.99zł 



*Figi, 7zł za sztukę



*Staniki miętowy i turkusowy - 12zł za sztukę




* Sweterek w paski - 24.99zł przeceniony z 49.99zł



* Różowa krótka katanka - 49.99zł przeceniona ze 129.99zł 


To wszystko ;) Jestem bardzo zadowolona z dzisiejszych zakupów. Muszę kupić jeszcze parę rzeczy, ale to za jakiś czas ;)

Buziaki ;) 
CZYTAJ WIĘCEJ »

Recenzja podkładu Pharmaceris. Fluid matujący z laktoflawiną.

sobota, 17 sierpnia 2013 4
Dziś przychodzę do Was z recenzją podkładu. Używam go od kilku dobrych miesięcy, więc mogę się śmiało o nim wypowiedzieć. Podkład poleciła mi pani dermatolog, ze względu na moje problemy z cerą. 
Ja używam odcienia 01, jednak zaczął się robić dla mnie za jasny i chyba teraz kupię 02, mimo, ze nie różnią się dużo od siebie. Minusem tego podkładu jest mała gama kolorów, bo tylko trzy. 



Wskazanie i działanie produktu: 
FLUID MATUJĄCY z laktoflawiną (wit.B2) SPF 20 - zaawansowana Technologia SoFT-BaseTechnology. Beztłuszczowy. Niekomedogenny. Ochrona przed UVA/UVB
Polecany do skóry normalnej, tłustej i mieszanej skłonnej do błyszczenia się i łojotoku w celu ukrycia jej niedoskonałości oraz zapewnienia efektu zmatowienia.
Fluid zapewnia efekt zmatowienia skóry i trwały 10-godzinny makijaż. Zawiera kompleks współdziałających ze sobą składników długotrwale matujących i przywracających naturalną równowagę skóry nawet w warunkach stresowych. Unikalna kompozycja pigmentów doskonale wyrównuje koloryt skóry, maskuje niedoskonałości cery nie powodując efektu maski. Zawarta laktoflawina wpływa na zwiększenie energii komórkowej, stymuluje proces dogłębnej regeneracji i wygładzania skóry. Wzmacnia mechanizmy obronne skóry i sprawia, że jest mniej podatna na czynniki zewnętrze i podrażnienia. Lekka konsystencja fluidu opartego na technologii SoFTBase nie obciąża skóry oraz nie zatyka porów pozwalając jej oddychać. Zawartość fotostabilnych filtrów UVA i UVB zapewnia ochronę przed szkodliwymi skutkami promieniowania słonecznego.
BEZ PARABENÓW, ALERGENÓW, ALKOHOLU I KOMPOZYCJI ZAPACHOWEJ.

MOJA OPINIA:
Zawsze miałam problem z odnalezieniem idealnego podkładu dla siebie, który by utrzymywał się na mojej twarzy dłuższy czas i zakrył niedoskonałości w  miarę swoich możliwości. Oczywiście nie można mieć wszystkiego i na ogół którejś cechy brakowało. Podkład z pharmaceris łatwo się rozprowadza na twarzy i idealnie dopasowuje się do kolorytu skóry a co dla mnie ważne, utrzymuje się dość długo. 

ZALETY:
- kryje niedoskonałości
- nie stwarza efektu maski 
- nie odznacza suchych skórek 
- dopasowuje się do kolorytu skóry
- długo utrzymuje się na twarzy
- nie tworzy plam 
- nie zatyka porów 
- higieniczne dozowanie w pompce
- wydajny  (jedna pompka wystarcza na całą twarz)

WADY:
- jak dla mnie trochę drogi ( +/- 40zł)
- mała gama kolorystyczna ( 3 odcienie)
- nie matuje tak jak obiecuje producent 




Gdyby podkład naprawdę mocno matowił, byłby moim ideałem, jednak jak na razie muszę wspomagać się pudrem.

Moja ocena:
4.5/ 5





CZYTAJ WIĘCEJ »

Pora zacząć od nowa. :)

piątek, 16 sierpnia 2013 3

Postanowiłyśmy zacząć od nowa, stwierdziłyśmy, że to co było ostatnio nie do końca nam odpowiada i chciałyśmy to trochę wzbogacić. Bardzo byśmy chciały, żeby ten blog, był taki Nasz, żebyśmy mogły pisać i dodawać tu absolutnie wszystko. Jak się zdarzy jakaś nadzwyczajna stylizacja, recenzje kosmetyków, które długo długo używamy, jakieś zakupy no i sprawy studiów. Będzie tu wszystko, co będzie dla Nas ważne a i mamy skromną nadzieję, że tym zdobędziemy czytelników. 


Jedno jest pewne, każdy post będzie dla Was niespodzianką :)

Pozdrawiamy Gorąco!


Asia i Agata.
CZYTAJ WIĘCEJ »