Kreacja sylwestrowa + noworoczna wishlista

czwartek, 2 stycznia 2014 0

Tak oto prezentowałam się na Sylwestrowej nocy:






A teraz chciałabym stworzyć swoją pierwszą wishlistę, mam nadzieję, że uda mi się ją zrealizować w tym roku! 


Srebrny naszyjnik z moim imieniem. Marze o nim już od dłuższego czasu. Nie nosze nic na szyi, a chciałabym w końcu zacząć. 


Szczotka Tangle Teezer - to już jest konieczność! Jak zaczełam dbac o włosy to już na całego!

Paletka cieni Naked - nigdy się wybitnie nie malowałam cieniami, ale chciałabym w końcu zacząć, takim delikatnym makijażem.


Mata do ćwiczeń - od prawie 2 miesięcy ćwiczę, a podłoga nie jest zbyt wygodna, także taka mata przydałaby się w 100%.


Woski Yankee Candle - w tym roki koniecznie muszą być moje! 


Farba do włosów Loreal Preference Feria odcien Mango - kocham rudość i nigdy jej nie zdradze! próbowałam już tysiąca farb, została mi jeszcze ta :)

Czarna ramoneska z ćwiekami - taką chcę na wiosnę! Mam nadzieję, że mój rozmiar sie już zmniejszy i nie będzie problemu z tym, by ją dostać na siebie. 

W tym roku planuję zmianę okularów na bardziej wyraźniejsze. Mam małe oczy a okulary zawsze miałam neutralne, a w tym roku chce być bardziej wyraźna! ;)



To kilka rzeczy takich ważniejszych, które baaardzo bym chciała! W głowie na pewno mam ich więcej, jednak nie przychodzi mi to teraz na myśl..
A jak wyglądają Wasze wishlisty?




Brak komentarzy

Prześlij komentarz