Lekki krem pod makijaż - SORAYA

• środa, 22 stycznia 2014 4 Komentarzy


Już parę ładnych miesięcy temu, czytając gazetkę, natrafiłam na reklamę kremu pod makijaż. Nigdy czegoś takiego nie używałam, gdyż moja skóra twarzy, jest bardzo wrazliwa i przez problemy dermatologiczne dobranie odpowedniego kosemtyku graniczy z cudem. Zrobiłam fotkę kremu w gazetce, a w domu poczytałam co nie co o nim w Internecie a potem go szukałam! To był problem, w Rossmanie, Naturze, go nie było, ale w końcu wpadł w moje ręce w TESCO!


CO MÓWI PRODUCENT:
Nawilżający krem Primer doskonale przygotowuje cerę do nałożenia makijażu, jednocześnie zapewniając komfortową pielęgnację. Ma bardzo przyjemną, lekką konsystencję i błyskawicznie się wchłania.
Zawarte w kremie polisacharydy roślinne, fitoskwalan i witaminy, zapewniają skórze odpowiednie nawilżenie oraz idealną gładkość, a specjalne cząsteczki pochłaniające nadmiar sebum sprawiają, że cera przez długi czas jest matowa i nie błyszczy się.
Działanie: poprawia trwałość makijażu, nawilża, matuje, wygładza
Stosowanie: krem nakładamy codziennie jako podkład pod makijaż. W zależności od potrzeb stosujemy samodzielnie lub po kremie


Tak więc krem pochodzi z serii Profesjonalna Szkoła Makijażu. Na początku bałam się, że będzie to jakaś mocna baza silikonowa, która tylko zaszkodzi mojej skórze, a tego nie chciałam. W pudełeczku mieścił sie właśnie 50ml szklany słoiczek. Jego trzy główne zadania jakie ma spełniać to: nawilżać, matowić i wygładzać. Czy spełnia? U mnie jak najbardziej! Jestem tak oczarowana tym kremem, że poleciłabym Go nawet komuś, kto ma bardzo mocno wrazliwą skórę czy nawet takie problemy dermatologoczne jak ja. Krem kupiłam we wrześniu albo w październiku i przy codziennym stosowaniu w tym momencie, mam go chyba połowę, czyli jest wydajny! Jego konstystencja jest dla mnie idealna, bardziej rzadki, mniej zbity krem, jak sama nazwa sugeruje jest 'lekki'. Widziałam, że wiele dziewczyn pisało, ze bardzo długo się wchłania, ja tego nie zauważyłam, kremu naprawdę wystarczy nałozyć odrobinę, z racji tego, że jest właśnie rzadszy, potrzeba go mniej niż bardziej zbitego kremu. Skóra po kremie, jest nawilżona, nie przetłuszczona, co dla mnie jest najwazniejsze. Nie podrażnił mi mojej problematycznej skóry i nie spowodował kolejnego wysypu niespodzianek. Idealnie komponuje się z podkładami, używałam różnych, cięzkich i lekkich i żaden nie kolidował z kremem. Makijaż faktycznie utrzymywal się dłużej niż zazwyczaj, również nie świeciłam się zbyt mocno, jednak ja zawsze mam puder w pogotowiu.  Miałam też pozytywne wrażenie, że krem delikatnie naciąga moją skórę


ZALETY:
- nawilża
- wygładza
- nie wysusza skóry 
- makijaż jest trwalszy 
- niska cena (ok. 20zł)
- nie roluje się na twarzy
- dobrze współgra z podkładem
-mega wydajny 
- szybko sie wchłania
-przyjemny, delikatny zapach
- nie podrażnia
- nie powoduje wysypu niedoskonałości 


WADY:
- mały minusik może za to słabsze matowienie, ale do 5h u mnie daje sobie spokojnie radę, co ja mam cerę tłustą
- dostępnośc, jak na razie widziałam ją tylko w TESCO, i to na dodatek wtedy wzięłam ostatnią sztukę


OCENA:
5/5


Czy kupię ponownie?
Oczywiście, jak tylko wykończe to opakowanie ( moze w przyszłym roku :D )

A Wy miałyście ten krem? Stosowałyscie?
 A moze macie swoją ulubioną bazę/krem pod makijaż? Piszcie!



Zobacz także:

Komentarze:

  1. Ten krem Soraya Primer jest też moim ulubieńcem. Świetnie nadaje sie do pielęgnacji ale tez jest idealnie wygładzający pod makijaż. Moja sucha skóra bardzo go lubi za dobre nawilżanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten krem jest świetny ! idealnie sie wchlania, bardzo szybko mozna zacząć nakladac makijaż, moim zdaniem najlepszy będzie idealny na zbliżające sie lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tego kremu poszukuję od dawna. Kiedyś znalazłam próbkę tego kremu i był super. Gdzie można go kupić jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już bardzo długo go nie widziałam. Nie wiem czy wg jest jeszcze w sprzedazy.

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS