Najcudowniejszy kremowy żel pod prysznic Palmolive

• czwartek, 30 stycznia 2014 0 Komentarzy

Dziś zdałam ostatnie dwa egzaminy i teraz mam 3 tygodnie wolnego ;) Będę się starać poświęcić blogu więcej czasu. Mam już pomysł na parę notek, mam nadzieję, że Wam się spodobają, dziś postanowiłam zrecenzować żel pod prysznic, który mnie zupełnie oczarował i zakochałam się w Nim po uszy.

Kremowy żel pod prysznic Palmolive


Co mówi producent?
Żel pod prysznic Palmolive Naturals sprawia, że skóra staje się miękka i gładka. Łagodnie oczyszcza i pielęgnuje. Wzbogacony składnikami w 100% naturalnego pochodzenia: ekstraktem z miodu i aloesu, a także kompleksem witamin. Testowany dermatologicznie. 




Moja opinia:
Żel wpadł w moje ręce całkiem przypadkowo, bo właściwie to, dostała go moja mama, a ja z racji tego, ze od jakiegoś czasu trenuje, prysznic to dla mnie coś więcej niż tylko umycie się. Zaczełam przywiązywać dużą uwagę do płynu jakiego używam. Ten żel spodobał mi się na pierwszy 'wygląd oka'. Duża butelka, z dozownikiem, który nie pozwala aby choć kropla żelu uciekła. Po drugie piękny zapach! uwielbiam to we wszystkich kosmetykach. Konstytencja, jak widać na zdjęciu, żółta, gęstawa, przez co idealnie się pieni. Tworzy tak duuużo pachnącej piany! Żel nawilża skórę przez minimum dobę, a zapach na skórze utrzymuje się bardzo długo. Ja biorąc prysznic wieczorem, wstając rano, jeszcze czuje balsam na skórze. Zdarzyło mi się to pierwszy raz! I to mnie tak w nim urzekło. W dodatku żel jest bardzo wydajny, przy codziennym stosowaniu go przez dwie osoby od listopada, skończył się parę dni temu.  Niestety nie wiem jak jest z jego ceną, bo ten żel był prezentem i nie mam pojecia, gdzie był kupiony, ale z tego co widze w Interencie, mniejszy żel kosztuje w granicach 6-10zł, to ten moze około 15zł? Nie mam pojęcia  nie chce Was wprowadzać w błąd, ale jeśli Wy się orientujecie to dajcie znać! 





Zalety:
- opakowanie
- piękny zapach
- dobrze się pieni
- nawilża skórę
- zapach nie jest duszący, nawet po dłuższym czasie
- zapach utrzymuje się bardzo długo 
- bardzo wydajny




Wady:
- nie dostrzegam 




Ocena:
5/5 

Napeno go kupię ponownie, gdy tylko go odnajdę! Dajcie znać, jak wiecie gdzie mogę znaleźć go w tak dużej wersji.


A Wy, używałyscie go? 
Jaki jest Wasz ulubiony żel pod prysznic? 





Zobacz także:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS