O produkcie, który w walce z makijażem wygrywa walkowerem.

sobota, 4 stycznia 2014 0

Tak wiem, że to był hit zeszłego roku, wiem, ze macie dosyć postów o tym produkcie, ale  zracji tego, że ja mojego bloga prowadzę od niedawna, nie mialam jeszcze szans wypowiedzieć sie o tym produkcie ;)



Duzo się o nim naczytałam za nim wpadł w moje ręcę. Wszędzie było oblężenie o tym płynie micelarnym. Moja twarz jest  bardzo wrażliwym i delikatnym miejscem i rzadko który kosmetyk nie stwarzał dla niej zagrożenia. Po każdym występowały jakies pieczenia, swędzenia, a co najgorsze wysypywało mnie po nim okropnie. W końcu powiedziałam dosyć. Przestaję używać wszystkiego do twarzy. Makijaż zaczełam zmywać szarym mydłem. Z podkładem radził sobie bez trudu, gorzej było z tuszem i czarną kredką. Miesiąc takiego 'demakijażu' i bylabym bez rzęs. Już nie wiedziałam co robić, do czgeo się uciec. Kiedyś w Biedronce natrafiłam właśnie na niego, pamietałam co o nim przeczytałam i kupiłam. I pokochałam go już od pierwszego użycia! Jest moim królem na łazienkowej półeczce. 


CO MÓWI PRODUCENT:

ZALETY:
- nie podrażnia skóry ani oczu
- nie wystepuje reakcja alergiczna
- bardzo tani (4-5zł w Biedronce)
- radzi sobie perfekcyjnie ze zmyciem nawet najcięższego tuszu do rzęs
- nawilża skórę
- ma ładny, delikatny zapach, który nie podrażnia 
- wydajny 
- mi podoba się buteleczka i jej otwarcie

Otwarcie buteleczki jest proste, szybkie i wygodne! Nic z niego nie wycieka, nawet jak leży na boku. 


WADY:
- jako produkt dla mnie wad nie ma, jednak  małą wadą jest jego dostępność, występuje tylko w Biedronce, gdzie nieraz znika na jakiś czas.

 Zawartość produktu to aż/tylko 200ml. Dla mnie jest to aż. Jedna butuleczka starcza mi nawet do 3 miesięcy codziennego uzytkowania. 


Mam nadzieję, że go nie wycofają, ale jeśli kiedys się tak stanie, jakim micelkiem go zastąpić? 
Macie swoje propozycje? 

OCENA:
5/5 


I mam małą prośbę.  
Razem z koleżankami musimy zrobić projekt na zaliczenie na studia i potrzebne nam są badania. Są dwie ankiety, jedna dotycząca mieszkańców miasta, druga mieszkańców wsi. Bardzo Nam pomożesz jeśli oddasz swój gło w jednej z nich. Z góry dziękujęmy MIASTO http://sonda.hanzo.pl/sondy,216688,X4FP.html WIEŚ http://sonda.hanzo.pl/sondy,216689,eGqk.html sonda - Spędzanie czasu wolnego przez mieszkańców miast sonda.hanzo.pl

Brak komentarzy

Prześlij komentarz