Odmładzajacy peeling do ciała BIELENDA

sobota, 11 stycznia 2014 0
Podczas zakupów w Poznaniu, kupiłam mnóstwo sprawek kosemtycznych. Wiedziałam, że musze kupić peeling do ciała. Zależało mi dobrym działaniu. Znów jest to produkt, który użyłam pierwszy raz.
Zapraszam na recenzję,

CO MÓWI PRODUCENT?
Odmładzający peeling do ciała wykorzystuje niezwykłe właściwości roślin rytualnych Afryki – aktywnie regeneruje skórę, przywraca jej właściwą jędrność i elastyczność. Ciało odzyskuje niezwykłą miękkość, gładkość i właściwe nawilżenie. Egzotyczny, ciepły i korzenny aromat peelingu poprawia samopoczucie, pobudza i dodaje energii.
Zawiera BIO OLEJEK ARGANOWY – NATURALNE ŹRÓDŁO GŁADKIEJ SKÓRY
Pojemność: 200 g

Działanie

O piękno Twojej skóry zadbają DAKTYL i KOKOS – dzięki bogactwu witamin, cukrów i soli mineralnych te afrykańskie rośliny zmiękczają naskórek, nawilżają go i nadają skórze jedwabistą gładkość, przeciwdziałają procesom starzenia.

Efekt

Poprawa wyglądu i kondycji skóry – Twoja skóra odzyska niezwykłą miękkość, gładkość i właściwe nawilżenie.

Stosowanie

Peeling wmasowywać w wilgotną skórę przez kilka minut, w zależności od potrzeb skóry, dokładnie spłukać. Po zastosowaniu peelingu zaleca się użycie Mleczka lub Musu do ciała AFRYKA SPA


Zapewne nasuwa się Wam pytanie, czemu młoda (20lat) dziewczyna kupiła peeling, która ma za zadanie odmładzać?
Otóż, zwyczajnie sie pomyliłam... Miałam w reku dwa peelingi, ten i zielony, który jest odchudzający, i długo walczyłam, który mam wziąć i mówię 'dobra, biorę odchudzający'. Jaki wzięłam, okazało się dopiero w domu. Przetestowałam go już pierwszego dnia wieczorem.  Po otworzeniu pudełka zobaczyłam koralową konstystencję, która pachniała niesamowicie. Jesli chodzi o jej gęstośc to była okej, nie za rzadka, nie za bardzo zbita. Peeling nie jest mocno grubo ziarnisty, ale przy pocieraniu ręką o udo, było je bardzo fajnie czuć! Sama wykonywałam ten 'zabieg' przez parę minutm potem spłukałam chłodniejszą wodą i dotyk skóry przed i po, był naprawdę inny, skóra była bardziej miękka, ale miałam wrażenie, że skóra jakby się kleiła. Nie lubię takiego uczucia. Ale po posmrowaniu się balsamem, uczucie znikało.
Peelingu używałam mniej więej 3-4x w tygodniu, jednak nie jest on wydajny. Może to zalezy od wielkości fragmentu ciała na jaki go nakładamy (ja jestem duuża :D), nie mam pojęcia, jednak jak dla mnie nie starczył na długo. 



ZALETY:
- nawilża 
- skóra jest miękka 
- piękny zapach
- nawet niska cena ( ja kupiłam za 15zł)



WADY:
- mało wydajny 
- uczucie kleistości po zmyciu peelingu 
- nie zauważyłam znacznej regeneracji 




OCENA:
3.5/5


Następnym razem sięgne po inny rodzaj peelingu ;)

A Wy miałyście z nim doczynienia? Jaki jest Wasz ulubiony peeling do ciała? 



Brak komentarzy

Prześlij komentarz