Rexona vs Dove, czyli bitwa antyperspirantów.

sobota, 25 stycznia 2014 0

Ale mamy piękną pogodę za oknem! Jest mroźnie, ale słoneczko sprawia, że jest tak ładnie! A ja musze siedzieć w domu i uczyć się do egzaminów. Zostały mi dwa najgorsze egzaminy w czwartek, dlatego też dodaję dziś notkę, bo w przyszłym tygodniu może być ciężko.. Mam nadzieję, że zrozumiecie ;)
Dziś dość nietypowa recenzja, bo aż 2 produktów, będzie to wielki sparing. Kto wygrał? Zapraszam do lektury ;)

REXONA VS DOVE


W lewym narożniku REXONA!

Oto co mówi nam producent:
Antyperspirant w aerozolu Rexona zapewnia niezawodną ochronę, bez względu na co się odważysz, także przed białymi śladami. Nie pozwól, by cokolwiek Ci przeszkodziło, jeśli chcesz zrobić wrażenie swoim wyglądem. Długotrwała ochrona. Przebadany dermatologicznie. Nie zawiera alkoholu. 




Troszkę mojej opinii:
Odkąd pamiętam w mojej torebce zawsze była Rexona. Po prostu zawsze i to każda. Muszę wspomnieć bardzo ważną rzecz przy recenzji tego typu produktów, że w lipcu zeszłego roku miałam zabieg usuwania włókniaka z pod pachy, strasznie nie komfortowe miejsce, zwłaszcza latem, kiedy temperaura sięga do 30 stopni i jest tak gorąco, że człowiek tylko sie poci. Przez prawie 3 tygodnie nie mogłam używać pod prawą pachę żadnego antyperspirantu, z powodu szwów. Jednak starałam się choć troszkę na około spsikać, by zapach był inny, Używałam właśnie wtedy Rexony, o i dziwo nic mnie nie zapiekło, mimo, że kropelka wpadła pod opatrunek.  Na drugi dzień pomyliłam antyperspiranty z mamą i to się skończyło sie dobrze. Ale o tym niżej :) Wracając do Rexony, dla mnie jest IDEALNA. Tania, duży wybór w jej rodzajach, ta ma bardzo delikatny zapach, przez co nie koliduje z naszymi perfumami, nie pozostawia białych śladów na ubraniach.  Małą wadą jest jej wydajnośc bo szybko mi się kończy. 



ZALETY:
- tania, na promocji kosztue grosze
- dostepność (wszelkie drogerie, markety, sklepy)
- nie zawiera alkoholu
- nie pozostawia białych śladów
- nie osypuje się
- delikatny zapach
- nie jest dusząca i nie koliduje z perfumami
- bezpieczne otarcie (blokada)
- duży wybór w zapachach i rodzajach 

WADY:
- mało wydajna



A w prawym narożniku wstawił się DOVE!

Co mówi nam producent? 
Zapewnia 24-godzinną ochronę. Posiada odświeżający, inspirowany naturą zapach grapefruita i trawy cytrynowej oraz daje lekkie uczucie odświeżenia.


Troszkę mojej opinii:
Jak wspomniałam wyżej, któregoś dnia po zabiegu pomyliłam antyperspiranty z pośpiechu, zapomniałam, ze moja mama miała akurat Dove, pamiętając jak dzień wcześniej zaaplikowałam sobie Rexonę, bez wahania zrobiłam to samo z tym antyperspirantem, i o zgrozo to była masakra!  Myslałam, że mi tą ranę wypali na nowo, ból był nie do wytrzymania. No ale nie skreśliłam go od razu, zwłaszcza, ze ręka nie była zdrowa. Któregoś razu był w promocji i postanowiłam dac mu kolejną szansę. Zapach ma piękny i to każdy, ale po którymś razie staje się duszący, dla mnie jest to bardzo kolidujące, gdyż jak wiecie mam astmę i od razu to u mnie odpada. Jak dla mnie źle się rozpryskuje, nie wchłania się od razu tylko pozostawia białą warstwę, trzeba czekac bardzo długo, a ja nigdy tego czasu rano nie mam. Okropnie brudzi i odbarwia ubrania, niestety 3 bluzki już mam do wyrzucenia, bo nie da sie ich odprać od tego antyperspirantu. No i po jakimś czasie, zwczajnie przestaje działac, jak na początku pachnie zbyt mocno, potem nie pachnie już wg, czuć już tylko niestety nieprzyjemny zapach potu. W dodatku mnie uczula, bo zawsze po nim mam czerwone pachy. 


ZALETY:
- tani
- dostępność
- wydajny (bądź co bądź to zaleta, jednak jak dla mnie to wada, bo wymęczyć go cięzko było)

WADY:
- zbyt duszący zapach
- pozostawia białe ślady na ubraniach
- odbarwia ubrania (nadaja się do wyrzucenia)
- osypuje się
- bardzo długo się wchłania 
- uczula
- po kilku godzinach przestaje działać 


Jak widać dla mnie wygrywa REXONA! 

Kupię ja napewno jeszcze nie raz, a Dove już chyba nigdy nie zawita w mojej kosmetyczce ;)
A jak jest u Was? Może macie inne zdanie? Który antyperspirant jest Waszym ulubionym?
Może polecacie jakis do wrażliwej skóry? 


Brak komentarzy

Prześlij komentarz