Rzęsy jak ta lala! - Tusz z Wibo

piątek, 31 stycznia 2014 1

Daję sobie wyzwanie, by od dzisiaj do końca lutego w miarę mozliwości dodawac post codziennie lub co drugi dzień. Mam teraz 3 tygodnie wolnego, więc mam nadzieję, że wyzwanie będzie realne.
Dziś przychodze do Was z recenzją pewnego tuszu, który można kupić za grosze.

Tusz z Wibo



Co mówi producent?
Wielofunkcyjny tusz do rzęs: pogrubia, wydłuża i podkręca. Kształt szczoteczki pozwala na precyzyjną aplikację tuszu pokrywając rzęsy równomierną warstwą tuszu, nie pozostawiając nieestetycznych grudek. 



Moja opinia:
Tak właściwie, to tusz należy do mojej mamy. Kiedyś go kupiłam, gdyż potrzebowaam tuszu do rzęs i wzięłam najtańszy jaki był No tak cena, nie równa się jakość. Wzięłam go ze względu na obietnice producenta, miał pogrubiać. Szczoteczka - nie cierpię takich szczoteczek. Otworzyłam tusz i miałam wrażenie, że kupiłam używany, bo był jakby zasuszony? Jest okropnie gęsty, nie wiem, może jakiś wadliwy egzemplarz trafiłam. Żeby rzęsy jako tako wyglądały, trzeba się troszkę to szczoteczką namachać..ale efekt daje nawet fajny jak na codzienny makijaż. Na większe wyjścia bym się go nie odwazyła użyć ze względu na to, zaczyna sie osypywać i czasem tworzy grudki na rzęsach. No a zmywanie tego tuszu to już jest katorga. Żeby go zmyć musze wylać prawie 1/4 płynu do demakijażu. A szczoteczka po częstym użytkowaniu, zaczęła się trochę rozwarstwiać, i w dodatku jest nie wydajny. 


Zalety:
- tani (ok. 10zł)
- głęboki odcień czerni
- pogrubia rzęsy 



Wady:
- nie wydajny
- osypuje się
- szczoteczka się rozwarstwia
- koszmarny w zmywaniu 
- gęsta konstytencja, która sprawia wrażenie jakby zaschnietej 




A oto efekt tuszu na moich rzesach, bez odzywki, oj trochę się namachałam tą szczoteczką.




Ocena:
2/5

Nie kupię go ponownie, głównie ze względu na ten cięzki demakijaż. Nie chcę codziennie tracić rzęs, o któe tam dbam różnymi odżywkami.


A Wy znacie ten tusz? Może macie inną opinię?
Jakiego Wy tuszu używacie i możecie polecić?

_______________________

A i chciałam Was zaprosić na mój fanpage, Jeszcze świeżutki :)
Kto ma taką chęć, zapraszam :)


Komentarze:
  1. Świetny post!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń