Biosilk - Jedwab do włosów, naturalna odżywka regenerująca bez spłukiwania

środa, 5 lutego 2014 0

Na wstępie, jeśli są tu jakieś Agaty - życzę wszystkiego najlepszego z okazji imienin! Musze się pochwalić, że dostałam matę do ćwiczeń, której tak potrzebowałam! Strasznie się ciesze, pisze dla was notkę i zaraz uciekam ją testować.
Dzis parę słów o Jedwabiu do włosów, o kórym jest niemałe poruszenie.

Biosilk - Jedwab do włosów 


 Co mówi producent? 
Naturalny jedwab- Silk Therapy- odżywka regenerująca zawiera czysty jedwab, witaminy i wyciągi z roślin. Rekonstruuje i silnie nawilża włosy i skórę głowy. Zapewnia włosom zniszczonym, suchym i matowym bardzo zdrowy wygląd, sprężystość i zmysłową miękkość. Włosy są podatne na układanie. Regularne stosowanie jedwabiu chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, promieniami UV, skutkami chemii fryzjerskiej oraz zanieczyszczeniami środowiska. 
Pozostawia włosy jedwabiste z niewiarygodnym połyskiem. 
Bez spłukiwania. Można używać do kąpieli i nawilżenia skóry.
Produkt jest bardzo wydajny. Dostępny w opakowaniach o różnej pojemności, od 15 do 150 ml.


Moja opinia:
Jedwab kupiłam całkiem przypadkiem ze zwykłej ciekawości. Był akurat na promocji za jakies 4zł, więc stwierdziłam, czemu by nie spróbować. Wcześniej naczytałlam się tyle złego o nim, że wysusza, niszczy włosy i w ogóle nie jest pożyteczny. Nie wiedziałam, że w tak małej buteleczce może się kryć tyle zła. Jednak mimo wszysko odważylam się spróbowac.  I nie żałuje! Jedną radę jaką wzięłam sobie do serca to, nie stosowac zbyt często. Tak więc postanowiłam używać go raz na tydzień mniej więcej. Używałam go w sobotę.  Po jakiś 2-3 tygodniach już zauważylam różnice we włosach. Przede wszystim mi ich nie wysuszył, nie sklejał ani nie przetłuszczał.  Wspomagał moje włosy w ich rozczesywaniu, w dodatkuu je wygładził i a końcówki zostały jakby scalone.  Mała niepozorna buteleczka, jest bardzo wydajna. Używam go od ponad 2 miesięcy i mam go troszkę mniej niż pół.  Jedyną wadą tego produktu jest dla mnie niepraktyczne opakowanie. Odkręcana buteleczka, zabezpieczona dodatkowo folią, jednak znacznie bgardziej lubię takie produkty z pompkami. Zapach tego jedwabiu jest dla mnie przyjazny. Pachnie mi... fryzjerem!Włosy od razu pochłaniają ten zapach i długo długo się na nich utrzymuje. A na dodatek, jedwiab ułatwia mi ułożenie włosów, które wiecznie są napuszone. Mam również wrażenie, że włosy wyglądają na zdrowsze


Zalety: 
- wydajność 
- cena ( na promocji nawet ok. 4zł, bez promocji ok. 9-10zł)
- ładny zapach
- nie puszy włosów
- nie przetłuszcza
- ułatwia rozczesywanie i układanie fryzury 
- zapach utrzymuje się długo 
- nie skleja włosów 
- konsystencja oliwki
- wygładza włos 
- ułatwia rozczesywanie

Wady:
- opakowanie 

Mam zdjęcie moich włosów po wykąpaniu, na drugi dzień. Pofalowane sa moimi naturalnymi.  Po zdjęciu widać w jakim stanie sa włosy po używaniu tego jedwabiu. Używam go tylko raz w tygodniu, jednak po kazdej kąpieli na włosy nakładam olejek arganowy z Mariona. Jak dla mnie duet niezawodny :)




Ocena:
4.5/5

Napewno kupie go ponownie ;)
A Wy miałyscie ten jedwab? 
Podzielacie moje zdanie czy jednak jest całkiem odwrotne? 



Brak komentarzy

Prześlij komentarz