Błyskawiczna odzywka w sprayu bez spłukiwania - Marion

• środa, 26 lutego 2014 1 Komentarzy

Dziś parę słów o pewnym specyfiku, który... hmm właśnie jeśli chodzi o ten produkt, trochę brakuje mi słów. Ale może w trakcie coś się wyklaruje ;)


Błyskawiczna odzywka w sprayu bez spłukiwania - Marion


Co mówi producent? 
Błyskawiczna odżywka rozświetlająca włosy Natura Silk Jedwabna Kuracja zawiera jedwab i prowitaminę B5, które: 
- wygładzają, rewitalizują, nadają jedwabisty połysk, 
- ułatwiają rozczesywanie i układanie, regenerują włosy od wewnątrz, 
- zabezpieczają przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego, zanieczyszczeniami środowiska oraz wysoką temperaturą, 
- chronią kolor włosów przed blaknięciem, 
- zapobiegają elektryzowaniu, nadają zdrowy wygląd i jedwabistą miękkość. 
Specjalistyczna, superlekka formuła z dodatkiem cytrusów gwarantuje świeżość, sprężystość i lekkość włosów. 


Moja opinia: 
Odzywkę kupiłam w jakimś markecie, bo skończyla mi się wtedy obecna. Zachęciła mnie obietnica producenta, która głosiła, że włosy będą miękkie i pełne pełowego blasku. Po farbowaniu, wiadomo jak włosy się niszczą i tracą ten blask, staja się matowe a w moim przypadku, czasami bardzo sianowate i stasznie trudne w rozczesywaniu. A, ze wczesniej kupiłam olejek z tej samej firmy i bylam bardzo zadowolona, więc skusiłam nsię na tą odżywkę. No i sama nie wiem.. Kiedy użyłam samej odzywki na włosy po umyciu, nie pomogła mi w rozczesaniu, ale zapach ma cudowy i dugo sie utrzymuje na włosach nawet po wysuszeniu, ale kiedy po umyciu dodam maskę, olejek i ta odżwykę to była rewelecja. Wszystko razem działało super, tylko tej odzywki musialam bardzo duzo wypsikać.Używałam jej też na inny sposób otóż, gdy włosy na drugi dzien mi się puszyły, spsikałam odrobinę nią włosy i sprawdzala się w 100%. Włosy lśniły (nie były przetłuszczone) i łatwo się układały, zachowały nawet świeżość dłużej niż zwykle. Aplikacja jest prosta  i szybka, a odzywka wydajna. Nie mam pojęcia jak jest z jej dostepnością, ale na pewno jest w marketach. 


Zalety:
- piekny długo się utrzymujący zapach
- wygładza włosy
- nie przetłuszcza ich
- prosta aplikacja
- 'panuje' nad włosami
- wydajna
- tania
- włosy faktycznie nie blakną 

Wady:
- sama odzywka nie ułatwiła mi rozczesywania włosów



Ocena:
4+/5

Czy kupię ponowie? Myslę, że tak, jest w stanie okiełznać moje włosy w kryzysowach sytuacjach. Ma swoje miejsce na mojej półce.
A Wy ją znacie? Miałyście? 



Zobacz także:

Komentarze:

  1. Zakupiłam w naturze. Miałam straszny problem z rozpylaniem produktu, ponieważ pompka nie działała, była chyba zapchana. Musiałam poświęcić godzinę na umycie jej ponownie w ciepłej wodzie, by zaczęła psikać. Generalnie odżywka jest super, okiełznała moje naelektryzowane włosy. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://naturenaturelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS