HAUL

niedziela, 2 lutego 2014 2


Wczoraj udało mi się wybrać na zakupy. Jak na złość wszystko mi się skończyło na raz, więc trzeba było uzupełnić braki, Lista była długa i wiedziałanm też, ze nie zapłace mało, no ale co zrobić, niestety takie rzeczy kosztują. Jestem bardzo zadowolona z zakupów. Udało mi sie trafić na parę promocji. Oczywiście odwiedziłam Biedronkę. Na blogach juz huczało od pormocji, a upatrzyłam sobie tam kilka rzeczy, które są o wiele tansze niż w innych drogeriach.
Tak więc, oto mój haul! Na końcu jedna rzecz niekosmetyczna ;)



Biedronka!




Prezencik od Ukochanego :)


Zapach peelingu również wybierał mój Luby!


2 maski do włosów Biovax - w końcu będę mogła je sprawdzić. 

Natura!


Zakupy z Natury sa praktycznie nowością i pierwszy raz mam je w swoim posiadaniu oprócz pudru z My Secret. Zobaczymy jak się sprawdzą!


A tu 3 nowosci kupione wczesniej, ale nie miałam okazji ich pokazac.




No i moja piękna neonowa listonoszka! Jestem w niej zakochana po uszy i będzie zapwne dodatkiem do wielu moich wiosenno-letnich stylizacji!



A jakie nowości pojawiły się u Was?
 Oddwiedziłyście Biedronkę i upolowałyście promocje? 







Komentarze:
  1. Bardzo fajny jest ten plyn miceralny z biedronki, teraz jest nowosc ,płyn miceralny od Garniera, rewelacja, wyprobuj;)


    zapraszam do mnie ;)

    www.beautyandcare4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka! Lubię płyn micelarny z BeBeuty, a peeling z Naturii miałam lata świetlne temu, ale już nie pamiętam jaki był :)

    OdpowiedzUsuń