Intensywne serum redukujące tkankę tłuszczową - Eveline 4D

wtorek, 4 lutego 2014 0

Już jakiś czas temu postanowiłam zmienić swój tryb życia, zadbać bardziej o zdrowie. Wyeliminowałam więc niezdrową żywność a wprowadziłam więcej aktywnosci fizycznej. Zawsze byłam tez maniaczką kupowania wszelkich balsamów, serum, maseł do ciała, ale tylko kupowania, użyłam ich moze raz czy dwa i stoją, bo nie umiem być w tym regularna. Jednak gdy postanowiłam zmienić swoje życie, inwestuje we wszystko co mi ma w tym pomóc. Jak ktoś nie wiedział co mi kupić, zawsze odpowiadam - coś do odchudzania. Tak więc na urodziny od Lubego dostałam serum z Eveline. Zostało już zdenkowane, więc przedstawiam Wam jeg recenzję.

Intensywne serum redukujące tkankę tłuszczową - Eveline 4D




Co mówi producent? 
Intensywne serum zwalcza odkładający się tłuszcz, zwłaszcza w obrębie brzucha. Innowacyjna technologia wyszczuplająca
A SizeDown gwarantuje intensywną redukcję podskórnej tkanki tłuszczowej, zwłaszcza w obrębie fałdów brzusznych, powodując szybką utratę centymetrów
w obwodzie ciała, rzeźbiąc wcięcie w talii i nadając sylwetce kształt klepsydry.
Efekt 4D:
- zmniejsza obwód brzucha o 1 rozmiar*,
- wyraźnie wyszczupla,
- zwalcza cellulit,
- działa do 48 godzin.
Nowatorska formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z kompleksem Intenslim wyraźnie zmniejsza obwód talii, optycznie wysmuklając sylwetkę.
BioHyaluron Slim Complex zawierający kwas hialuronowy intensywnie nawilża, wygładza i ujędrnia.
Roślinne komórki macierzyste – PhytoCellTec aktywizują osłabione i uśpione komórki macierzyste w skórze, przez co stymulują jej naturalną regenerację, co pozwala w naturalny sposób zwalczać cellulit.
Kompleks Lipocell-Slim wykazuje silne działanie wyszczuplające i modelujące sylwetkę.
Mleczko roślinne Chufa Milk EC, algi laminara i olejek z pestek winogron odżywiają i rewitalizują naskórek.



Moja opinia:
Po pierwsze uwielbiam balsamy, które dają efekt chłodzący.  Po drugie, nie lubię opinii ludzi, którzy mówią, ze nie wierzą w działanie takich produktów. Używają ich a jedzą np, batoniki, ciastka, co weekend wychodzą na pizze czy kebab no i jeszcze napoje gazowane i oczywiście zero ruchu. No i dlaczego ten balsam nie działa? Przeciez smaruje sie nim dwa razy dziennie tak jak mówi producent, eee tam, do bani taki balsam. Nie działa.  Ręcę mi opadają na takie słowa. Sam krem czy serum nie zdziała cudów i nie odchudzi nas. Krem jest tylko dodatkiem, suplementem, wspomagającym odchudzanie a nie odwalającym cał a robotę za nas. Przy odpowiedniej diecie i aktywności fizycznej, serum naprawdę pomaga! W przecięgu około półtora miesiaca używania tego balsamu, (bo na tyle mi starczył) spadł mi 1cm z talii i 3cm z brzucha.  Brzuch zaczął się zarysowywać a skóra zrobiła się bardziej napięta. Balsam cudownie chłodzi przez kilkanaście dobrych godzin. Szybko się wchłania i nie pozostawia żadnych śladów. Jestem z niego bardzo zadowolona!


Zalety:
- wydajny
- chłodzi 
- działa! 




Wady:
- cena ( waha sie od 20 do 25zł)






Ja polecam każdemu kto ćwiczy i dba o swoje ciało, napewno się nie zawiedzie. Teraz zastąpiłam te produkt serum z Perfecty, zobaczymy jak sie sprawdzi. 

Miałyście go? Polecacie? 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz