Mały haul + losowanie zwycięzcy rozdania

poniedziałek, 10 lutego 2014 1

Dzisiaj przychodze z małym haulem. Kilka rzeczy z dzisiaj i bodjaże dwie z troszkę wcześniej. Tylko jedna rzecz jest kosemtyczna, za to w potrójnej wersji.  Tak, więc zapraszam do oglądania.


Neonowe trampki z New Yorker - upolowane na Vinted za 30zł (cena z metki 59.95zł)


Moja wymarzona czarna bluza z Adidasa ze złotymi wstawkami - równiez upolowana na Vinted za 35zł 





Nowe, z metką, znalezione dziś w SH bardzo mieciutkie i milutkie w dotyku futerko ze wszytym paskiem ze złotymi dźetami - 21zł 



Bardzo trwałe błyszczyki do ust, które mają matowe wykończenie i piękne żywe kolory. Najpierw kupiłam dwa, a potem wróciłam się jeszcze po jeden i tak mam wszystkie kolory! Są naprawde bardzo trwałe, nie ścierają się. Coś czuję, że mocno się polubimy - Cena za jeden 8.79zł (Rossman)



Kamizelka z futerkiem na przodzie znalezione w zeszłym tygodniu w SH, uwielbiam je. - 18zł 

I to tyle, króciutki haul, ale jestem z Niego bardzo zadowolona! Mam jeszcze więcej rzeczy z SH z ostatnich tygodni, ale wpadłan na pomysł, by może stworzyć osobną notkę o najlepszych perełach z SH, co Wy na to? Interesuje Was taka notka? 

__________________________________________

A na koniec, musze wylosować drugą osobę, która zgarnie zestaw nr 1, gdyż osoba z pierwszego losowania nie zgłosiła się w ciągu wyznaczonych 3 dni.

Wylosowaną osobą jest: DziwnaJa
 Gratuluję i czekam na mejla! Mam nadzieję, ze nie przegapisz tego i nagroda Cię nie ominie! 



Komentarze:
  1. SH przenajlepsze na świecie ! Uwielbiam do nich chodzić, nigdy nie wiesz co się trafi :) Czekam z niecierpliwością na taki wpis :*

    OdpowiedzUsuń