Moja wishlista z sheinside.com

piątek, 21 lutego 2014 2

Idzie wiosna i wiadomo, każda z nas ma swoje zachciewajki! Trafiając na sklep internetowy Sheinside wybrałam kilka rzeczy, które strasznie mi się spodobaly i które napewno znalazły by miejsce w mojej wypchanej po brzegi szafie.


1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4.KLIK
Już od dłuższego czasu bardzo polubiłam się z koszulami, świetnie pasują do kazdej stylizacji, mam w szafie sporo koszul, jedna ich nigdy za mało :)


1. KLIK 2. KLIK 3.KLIK 4. KLIK 
Ostatnio najwygodniej jest mi w trampkach i jumż czekam wiosny, by móc w końcu je założyć! Jakoś tak wyszło, że takich sweterko-bluz mam w szafce mało, a właściwie tylko dwa. A te idealnie trafią w moje gusta! Zwłaszcza nr 3. 


1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK 4. KLIK
Niezastąpione o kazdej porze roku, długie ciepłe swetry, i kurtka nam nie potrzebna, a uroku dodają im wzory czy dodatki, które dopełniajmą całą nasza stylizację. 


Czasem jednak trzeba zdjąć trampki i ubrać sie bardziej elegancko, np. na egzamin na studiach? Albo na nedzielny obiad u teściów. Brakuje mi jasnej marynarki i w jakimś żywym kolorku, te byłyby idealne. 


Klasyczne czarne ramoneski, lub trochę szaleństwa ze wzorem floral lub leopard. Jak najbardziej mój styl i widze je w wielu stylizacjach. Numer 2 jest moim faworytem. 


Parka jest moim marzeniem od dobrych paru miesięcy! A jak zobaczyłam te to się zakochałam, Zwłaszcza dwie ostatnie. Musze ją mieć!


1. KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK
Jest taki dzien, kiedy nie mamy ochoty się stroić,k ubieramy się na jeden kolor, stonowanie, ale jednaki jest troszkę zbyt nudno. Co zrobić? Otóż od czego mamy biżuterię, wystarczy naszyjnik bądź bransoleta, by zwykły 'codzienniak' nabrał wyczucia, szyku i gracji. 


1.KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK
Przepiękne kolorki - mojue kolorki. Idealne na wiosnę i nie tylko. 


Ahh rozmarzyłam się. Tak oto przedstawia się moja wishlista z Sheinside. Wpadło Wam coś w oko?
Jesli możecie to poklikajcie w linki.
A jakie są Wasze typy z tej strony? 

Komentarze: