Sarantis, C-Thru Charming - subtelne perfumy

• poniedziałek, 17 lutego 2014 0 Komentarzy


Zawsze uwielbiałam słodkie, owocowe ale i delikatne i subtelne zapachy perfum. Firma C-Thru przyciągała mnie swoją gamą zapachową już długo, ale nigdy jakoś nie było mi po drodze do nich, zawsze kupowałam coś innego, jednak na urodziny od Lubego dostałam zestawik, który bardzo przypadł mi do gustu.


Co mówi producent?
Zapach `C-THRU Charming` inspirowany jest Lucky Charms, modną i efektowną biżuterią dla młodych kobiet, która wnosi blask szczęścia i uroku do codziennego życia.
To zapach przeznaczony dla modnych, stylowych, współczesnych i spontanicznych, pełnych energii oraz radości życia młodych kobiet.
Zapach otwiera nuta świeżości i owocowej słodyczy pochodząca z malin, mandarynki i jabłka. Nuta serca kusi kwiatowym zapachem peonii, fiołka i bukietu białej róży, podczas gdy nuta bazy to białe piżmo i wanilia.
Opakowanie `Charming` zostało zaprojektowane według najnowszych trendów - głęboka niebieska barwa została udekorowana błyszczącymi koralikami Lucky Charms. 

Kategoria: kwiatowo - owocowa


Moja opinia:
Powiem jedno: zapach jest obłędny! Jest trwały, naprawde długo go czuć. Opakowanie perfumu jest bardzo ładne, kobiece i poręczne. Kuleczki wewnątrz buteleczki dodają jej wyjątkoweg uroku. Wadą dla mnie jest troszkę duża cena jesli chodzi o flakonik (mniejszy około 30-40zł, większy ok 60zł) i słaba wydajność perfum, może to moja wina bo nigdy nie umiem zaprzestać psikania, bo zawsze mam wrażenie, że nic nie czuje


Zalety:
- piękny zapach
- opakowanie
- trwałośc zapachu
- dostępność

Wady:
- cena
- mało wydajny




Ocena:
4/5


Czy kupię ponownie? Myślę, że tak, mimo, że chciałabym również spróbować innych zapachów, bo wiem że są piękne!


A Wy znacie ten zapach? Miałyście go? Jak sie spisał? 




Zobacz także:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS