Szampon z odżywką do włosów suchych i zniszczonych - Joanna

sobota, 8 lutego 2014 0

Odkąd moje włosy poddaje zabiegom farbowania, samoistnie się przesuszyły i nieuniknione było, ze się zniszczą. Próbowałam mnóstwa szamponów i dziś recenzja jednego z nich.


Szampon z odżywką do włosów suchych i zniszczonych - Joanna


Co mówi producent? 
W ciągłym pośpiechu brakuje Ci czasu, by odpowiednio zadbać o włosy. Nic straconego! Z myślą o szybkiej lecz skutecznej pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych powstał nowy szampon z odżywką Naturia z pszenicą.
Nowa receptura to doskonałe połączenie składników pozwalających na delikatne oczyszczenie włosów i skóry głowy oraz ich regenerację i wzmocnienie już podczas mycia. Zastosowane hydrolizowane proteiny z pszenicy zapewniają optymalne nawilżenie i zdrowy wygląd włosów, a składniki kondycjonujące ułatwiają rozczesywanie i przywracają im naturalny połysk. 
Pszenica – wykazuje właściwości ochronne i wzmacniające, dzięki czemu zmniejsza łamliwość włosów. 
Wspaniałe rezultaty:
- włosy miękkie i zadbane,
- lepiej się rozczesujące i układające,
- pięknie i zdrowo błyszczące.





Moja opinia:
Nie wiem który to jest szampon, który rzekomo ma działać na suche i zniszczone włosy. Z firmy Joanna zawsze byłam zadowolona. Bardzo podobają mi się zapachy i szata graficzna. Ale przecież nie oto chodzi w szamponie. Szampon spełnia swoją podstawową funkcję  - myje. Mimo, że szampon zawiera odzywkę, po umyciu nalezy zastosować odzywkę bądź maskę. Mi szampon okropnie plątał włosy. Puszyły się, ale po rozczesaniu (i wyrwaniu garści włosów) o dziwo były miękkie i nie przetłuszczały się zbyt szybko. Ma fajną konsystencję i dobrze sie pienił a to lubię w szamponie. 



Zalety:
- ładny zapach
- myje
- dobrze się pieni
- włosy po umyciu sa miękkie
- nie przetłuszcza włosów
- niska cena (ok.7zł)



Wady:
- plątał i puszył mi włosy
- trudno dostepny 





Ocena:
3.5/5


A wy miałyście ten szampon, lubicie, polecacie? 



Brak komentarzy

Prześlij komentarz