Troszkę o Walentynkach i perełki z Secon'd Hand'u!

sobota, 15 lutego 2014 0

No to kolejne święto zakochanych za nami. Były to Nasze 4 wspólnie spędzone Walentynki. Ogólnie jestem zdania, ze to 'święto' to istna komercja, a miłość powinnismy sobie okiazywać przez 365 dni, a nie tylko w ten jeden, jednak tego 14 lutego, wszystko jest takie czerwone i peeełne miłości! Od Ukochanego dostałam piękną różyczkę i prezent, który kompletnie nie ma nic wspólnego z tym świętem, a mianowicie - buty sportowe. Odkąd zmieniłam tryb życia na każdą okazję, zażyczyłam sobie rzeczy, które mi w tym pomogą. Jestem strasznie z nich zadowolona! I mam też zdjęcia z mojego wczorajszego look'u ;)



Dermacol p-rezentem od mamy, lakier od taty! :D





A teraz  myśl przewodnia wpisu, czyli PEREŁKI Z SECOND HAND'U!



Wiele osób było tym postem zainteresowanym, więc postanowiłam go zrobić Otworzyłam szafę i pierwsza moja myśl była taka, że powinnam zrobic zdjęcia dosłownie wszystkiemu, bo prawie cała moja szafka wypełniona jest po brzegi ciuchami z SH. Ale jednak zdecydowaam się na 'pare' moich najlepszych łupów, z których jestem najbardziej zadowolona. Przy każdej rzeczy postaram się co nie co napisać. :) 

Futerko już znacie z notki o nowościach. Znalazłam je nowiutkie z metką ;) zapłaciłam za nie 21zł


Koszula ombre. Przecudowna! Jedyne w co niej zmieniłam to guziki ze zwykłych białych na złote ćwieki piramdki, ale jeszcze nie miałam okazji jej nosić, chyba czeka na swój moment ;) cena ok. 10zł z tego co pamietam

Kracoasta koszula. Była już nawet z nią stylizacja. Zawsze chciałam mieć koszulę w kratę, ale ceny w sieciówkach mnie przerażały, wystarczyło jedno wejście do SH i takie oto cudo za 15zł jest moje. 

Czarny kardigan ze złotą niką, Idealny, pasuje do wszystkiego. Cena 12zł

Koszula w panterkę! Z rozmiaru na metce wiedziałam, że będzie za duża, wale wiedziałam też, że będe ją nosić włozoną w spódnicę, więc jest idealna. Cena ok. 9zł

Beżowy sweterek z cekinami. Prawie identyczny widziałam w Takko za notabene 100zł, już chciałam go kupić, bo byłam oczarowana takim sweterkiem! Chwala, że go nie kupiłam, bo własnie taki czekał na mnie w SH za 18zł 


Neonowy, limonkowy sweterek, z nim również była tu stylizacja. Cena 5zł 

Futerko tez już widziałyście wcześniej. Cena 18zł 

Body! ich też szukałam długo! A cena oczywiście w sklepach czy na allegro mnie nie satysfakcjonowała, a znalazłam je a SH za 2.60zł

Biała bluza Adias, jestem typem dziewczyny, która lubi czasem zalożyć bluze, trampki i zwyklą torbę.
Cena 20zł

Chyba najlepszy mój łup! Bezowy asymetryczny płaszczyk wiosenno/jesienny. Zakochałam się w nim od razu i musiał byc mój! cena 37zł 

Siwe marmurkowe tregginsy. Spodni mam już multum, ale nigdy nie pogardze kolejną parą. Cena ok. 20zł

Brązowa listonoszka, od torebek jestem uzalezniona tak jak od butów, niestety. Takich cudów nigdy za wiele! cena 24zł 

Dwie czapki i komin. Za żadną z tych rzeczy nie zapłaciłam więcej niż 4zł. Najcieplejsze zimowe dodatki. 

Siwe trampki! Oj długo szukałam trampek na wiosnę. Wszystkie kończyły się na rozmiarze 41, a ja mając 42 miałam problem. No ale od czego sa SH? Kupione za 5zł 

Złoty brokatowy pasek - idealny dodatek do zwykłcyh stylizacji. Cena 0.70zł 


Dwukomorowa kosemtyczna. Uwielbiam ją. Jest bardzo pojemna i w dodatku z ładnym wzorem!
Cena ok 3zł

Torba na laptopa. Firma Reservd. Drugi najlepszy nabytek. Laptop nosi się idealnie Cena 20zł 

Spódniczki mini, bezowa bawełniana (0.90zł), czarna bandazowa (8zł) idealne na wiele okazji, 

Moja ukochana spódnica Maxi! Tez była moim marzeniem, wpadła w moje ręce całkiem przypadkiem w SH za 8zł bodajże. 


I moje pumpy! Swietne domowe spodnie. Były jeszcze nowe :) Z zameczkami. bardzo wygodne. 
Cena ok. 10zł 

I to tyle z takich moich cudeniek.Oczywiście wiele mam zwykłych koszuloek, topów czy legginsów, ale tego pokazywac nie będe.I nie wyobrażam sobie teraz bym nagle przestała chodzić do SH. Można tam znależć naprawdę wyjątkowe rzeczy, które prawie nigdy się nie powtarzają tak jak rzeczy w sieciówkach. Kiedyś nie potrafiłam szukać, a teraz czuje się jak u siebie!  Coś Wam się spodobało?
 A Wy lubicie SH? Jesteście zadowolone ze swoich zakupów? 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz