Co nowego w mojej szafie i toaletce, czyli mały wiosenny haul 2014

wtorek, 11 marca 2014 1

Niestety mimo takiej pięknej pogody jaka jest za oknem, siedze w domu pod kocem z kubkiem gorącej herbaty. Dopadła mnie choroba. Takie uroki astmy niestety, no ale lepiej teraz niż jak na uczelni zacznie się egzaminowy szał. Dzisiaj trochę nowości z ostatniego czasu, nie tylko kosemtycze, ich właściwie jest najmniej.

Nowości wiosenne 2014 




Sweterk upolowałam jakiś czas temu w SH rzecz jasna ;) Kosztował jakieś grosze, jest z H&M i ma piękne, świecącer guziki. Na zdjęciu poniżej widac jak się on prezentuje. Mam to zdjęcie, bo ze 2 tygodnie temu wysyłałam je przyjaciółce, a dzisiaj pokazuje je Wam.

Czarna ramoneska ze złotymi zamkami. Wreszcie moje marzenie sie spełniło! Mimo tego, że ilość X na metce mnie przeraża, to nareszcie mam ukochaną ramoneskę!


Czarny top z New Looka, znaleziony wczoraj z SH za 4.50zł. W domu dopiero zobaczyłam, ze jest jeszcze z metką. Będzie idealny na lato, bo ma duże wycięcia pod pachami. Pod sposób jakis bralet lub szeroki stanik i będzie idealnie.




Sweterek jak zobaczyłam to sie zakochałam! Uwielbiam swetry i nosze je nawet wiosną. Ten jest długi i śnieżnobiały kolor, w dodatku ozdobne serduszko nadało mu uroku, Był na promocji -50% to aż grzech nie wziąc.


Listonoszka, którą już mieliście okazję zobaczyć na moim fanpage. Znaleziona z SH za 25zł. Jest przepiękna, i nosze ją na uczelnię. To juz chyba moja 12 torebka.


1 para butów to czarne botki z ozdobnymi dżetami. Wcale nie sa takie grube na jakie wyglądają. Jeszcze trochę w nich pochodzę, a potem poczekaja do nastepnej jesieni. Dostępne tu.



Rude lordsy. Zakochałam się w nich od razu! Troszke odepchnęla mnie ich cena (119zł) ale widać, że sa lepszej jakości i posłuża mi dłuzej. Pierwszy raz mam buty z tej firmy, zobaczymy jak zdadzą egzamin. Lordsy podobały mi sie już dawno. Poluję jeszcze na jakąś promocję. Dostępne tu

_________________________________________


I na koniec trzy nowości kosemtyczne.  Pomadka z Avonu, krem do rąk z Isany i miętowy lakier z GR do mojej kolekcji.  Będzie kolorowo!



 W planach mam jeszcze kupić szal, białe trampki i spodnie, ale pewnie na tym się nie skończy.
 A jak Wasze zakupy wiosnne? Są jakieś nowości? 

W najbliższym czasie myślałam by dodać post o moich butach i torenkach na wiosne. Co Wy na to?  ;)

Komentarze: