Garnier Czysta Skóra 3w1

środa, 5 marca 2014 0

Tak strasznie nie cierpię tej pogody przejściowej! Zawsze się wtedy źle czuje, nie mam sił ani motywacji na nic. Chciałabym się już pozbyć zimowej kurtki i butów, ubrac trochę kolorków i ujrzec słonko! Marzę o tym od kilku dobrych dni! Jednak zanim wiosna do nas przyjdzie na stałe, trzeba troszkę zadbać o skórę twarzy, odświeżyć ja, nawilżycm oszczyścić. Dziś parę słów o produkcie, który ma spełniac te funkcje, Czy spełnił? Czytajcie dalej!


Garnier Czysta Skóra 3w1 ( Maseczka + peeling + żel myjący) 



Co mówi producent? 
Gama Czysta Skóra została specjalnie stworzona, aby pomagać zwalczać niedoskonałości i redukować nadmiar sebum. Produkt jest stworzony dla cery tłustej lub mieszanej z tendencją do niedoskonałości, wyprysków i zaskórników. Używa się go zarówno jako żelu myjącego, peelingu i maseczki. 
Żel myjący: wzbogacony w cynk, znany ze swoich właściwości regulujących wydzielanie sebum i w ekstrakt Smithsonite, oczyszcza i eliminuje zanieczyszczenia.
Peeling: zawiera pumeks, naturalny czynnik złuszczający, aby usuwać martwe komórki i odblokować pory.
Maseczka: wzbogacona w glinkę posiadająca właściwości łagodzące i absorbujące, aby zmniejszać błyszczenie się skóry





Moja opinia: 
Produkt tak naprawdę dostała moja mama jakiś czas temu, jednak nigdy go nie używała. Tak więc, bardzo chętnie ja się nim zaopiekowałam.  Na początku użyłam go jako żelu do mycia. Po pierwsze to konsystencji nie nazwałabym żelem, bo jest dośc 'ciężka', ale za to z myciem radzi sobie doskonale. Uwielbiam to uczucie świeżej skóry, nie trzeba go dużo użyć, by umyć całą twarz jest wydajny. Jeśli chodzi o peeling, opinia również jest pozytywna, tutaj ta konstysencja jest idealna, granulki nie są zbyt duże, jednak nie polecam trzeć łapką mocno twarzy, zwłaszcza gdy na twarzy są jeszcze jakieś poranione niedoskonałości, bo po pierwsze, będzie piekło i bolało, a po drugie twarz będzie czerwona i długo nie zejdzie. Peeling usuwa martwy naskórek, odznaczajace się skórki i matowi skórę. Natomiast maseczka, to hmm.. tutaj mam mieszane uczucia, bo prawdę mówiąc nie zauwazyłam wielkiej różnicy miedzy maseczką a peelingiem, chyba tylko w zmywaniuz zaschniętej skorupki z twarzy (koszmar!), z czasem miałam nieprzyjemne wrażenie, ze maseczka mocno ściąga skórę i ją niestety wysusza, dlatego ograniczałam się do jej używania do 1-2x w tygodniu. Ogólnie jestem zadowolona z tego produktu prócz tego zmywania i lekkiego wysuszenia skóry, produkt jest godny polecenia. 



Zalety:
- dostępność
- cena ( ok. 13zł)
- matuje skóre
- usuwa suche skórki
- eliminuje nadmiar sebum
- wydajny
- dobrze oczyszcza
- przyjemny zapach

Wady:
- maseczka mocno ściaga skórę
- peeling przy mocnym tarciu moze podraznic skórę
- maseczka się strasznie cięzko zmywa 
- lekki wysuszenie przez maseczkę





Chciałam Wam pokazać jak produkt się prezentuje na twarzy, widać ile go używam, tylre ile było na zdjęciu wyżej, tyle nałożyłam na twarz. Jak sie przyjrzycie, widac granulki. 



Ocena:
4/5 

Czy kupię ponownie? Hm nie wiem, jeszcze go nie wykończyłam, w sumie produkt nie był zły, jednak lubie próbowac nowosci.
A Wy miałyście go? Bylyście zadowolone? 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz