Marzec za nami, a więc denko!

poniedziałek, 31 marca 2014 41

To moje drugie denko i jest o wiele pokaźniejsze niż to pierwsze. Już się kontrolowałam pod względem nie wyrzucania opakowań tylko przytargania ich do pokoju. Zapraszam ;)




Szampony 


W tym miesiącu gościła u mnie Schauma.  Właściwie szampony kupuje moja mama i ja nie mam na to wpływu, bo używamy ich obie, ale Schaume bardzo lubię. Zwłaszcza ta do włosów farbowanych, zielona nie szczególnie m przypadła do gustu.
Czerwona, myślę, że jeszcze nie raz pojawi się w mojej łazience. TAK!

Pielęgnacja włosów


Biosilk -małe cudo, które naprawdę działa cuda. Napewno kupię ponownie. RECEZNJA. TAK!
Serum na zniszczone końcówki Avon - bardzo lubię to serum, poprawiło stan moich końcówek zdecydoowanie, niedługo recenzja. TAK!
Maska Pantene  - dla mnie bubel kompletnym wolę wersję do włosów farbowanych. RECENZJA NIE!

Zapachy 


Adidas - przecudowny zapach! dostałam go od Lubego, bardzo mi się spodobał zapach. I mówię mu TAK!
Mgiełka arbuzowa Avon - kiedyś ją kupiłam tak na 'spróbowanie' i zapach bardzo spodobal się mojemu chłopakowi tak więc, często ją mam w swoich zapasach. TAK!

Ciało 

Tutaj skromnie. Tylko jeden kosmetyk.
Peeling antycelluitowy Lirene - piękny, egzotyczny zapach pomarańczy. Dobrze ścierał, ale wiadomo głownego działania brak. RECENZJA. NIE WIEM.

Pozostałe


Zmywacz do paznokci - kupiony już dawno, ale wykończyłam go dopiero teraz, bo jak miałam żele to nie malowałam, a teraz mam czyste żele i maluję to zmywacz znowu poszedł w ruch. Mój ukochany! Nie zamienie na żaden inny.  RECENZJA. TAK!
Peeling Perfecta - pierwsza próbka spisała się bardzo dobrze, mam kolejne dwie w zapasie.  RECENZJA  TAK!
Maska Biovax - moja pierwsza maska a raczej jej próbka, rewelacyjna! Zastanowię się nad kupnem pełnowymiarowego produktu. Niedługo recenzja.  TAK!
Waciki Tesco - tanie zwyklaczki. NIE WIEM
Waciki Carea - najlepsze jakie miałam, nierozdwarstwiajace się waciki. TAK!


I to na tyle ;) jak widać zbyt dużo bubli nie ma, staram się kupować sprawdzone kosemtyki, które powtarzaja się co miesiąc ;)
A jak Wasze denka? Miałyście coś z mojego? 

Komentarze:
  1. Uwielbiam mgiełki z avonu - szczególnie tą z arbuza. Jej zapach jest po prostu cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mnie ona powala! Szkoda tylko, że zmniejszyli jej objętość, a cena wciąż ta sama..

      Usuń
  2. Mgiełki z Avonu bardzo lubię, zwłaszcza latem używam ich bardzo dużo ;)
    Zaciekawił mnie ten zielony szampon z kiwi Schauma - nigdy tej wersji nie widziałam.
    Maska Biovax z olejami też się u mnie sprawdziła i marzę o pełnowymiarowym opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schauma niestety szalu nie zrobila, bynajmniej u mnie... A mgiełki u mnie również dominują latem :)

      Usuń
  3. Biosilk dobry, małemu zawsze robię włosy nim :D

    A zapach z Adidasa zna, piękny :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tą arbuzową mgiełkę Avonu, taki mój must have na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedwab Biosilk miałam i tez uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś truskawkową mgiełkę z Avonu, ale skończyła w toalecie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! A dlaczego? Nie przypasowała Ci?

      Usuń
  7. oo mgiełkę arbuzową uwielbiam!:) używałam w zeszłe wakacje i tak teraz pozytywnie mi się kojarzy z latem i urlopem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się wakacji i tego pięknego słońca!

      Usuń
  8. Też lubię mgiełki z avonu i to ich serum do włosów :)
    A w biosilku się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię mgiełki z AVON'u, mam 2, ale o innych zapachach ;)
    BLOG -> KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. odżywki biovaxu są najlepsze na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej maski Pantene też średnio byłam zadowolona, ale nie była dla mnie bublem, coś tam robiła z włosami :-p Mgiełki arbuzowej z Avonu używam jako odświeżacz powietrza w pokoju bo tak pięknie pachnie haha :-p i psikam nią także pościel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jak widać, mgiełki mają wielorakie zastosowanie :D grunt to znaleźć dla siebie najlepsze.

      Usuń
  12. Mam duże opakowanie tej maski BIOVAX. Uwielbiam ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie zapach tej mgielki arbuzowej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować zwłaszcza na ciepłe dni ;)

      Usuń
  14. gratuluję denka, chyba każdy miał kiedyś jedwab biosilk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę tego nazbierałaś:D:D
    zapraszam do mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie zaraz idę robić zdjęcia mojego denka a jest troszkę tego więc będzie troszkę pisania ;) Mam zmywacz z Isany i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Waciki Carea i Biosilk są mi znane, próbkę maski właśnie dostałam, a mgiełka Avonu kusi mnie niemiłosiernie :]

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja właśnie baaardzo polubiłam tą maskę z Pantene :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że mamy w okolicy prężnie działającą bloggerkę :3
    Imho, jeszcze lepszy zmywacz do paznokci to Cien, dostępny w Lidlu. Co prawda mniejszy, ale działa równie dobrze, troszkę lepiej pachnie i ma taką fajną pompkę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wreszcie są normalne komenatrze, ave Ci za to kobieto <3 !!
    Z denka miaąłm tylko mgiełkę, która się u mnie nioe spisała, lecz kupuje ją nadal, czemu?
    Jako perfumy do wnętrz jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłaś komentowac u mnie?! jejku nie wiedziałam! Było mejla pisać! To jednak dobrze zrobiłam, że to odblokowałam!

      Usuń
  21. ja osobiście nie przepadam za zapachami mgiełek z avon ale za to serum na zniszczone końcówki gości u mnie już bardzo długo :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam! http://dailycarebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne denka, gratuluję ;)
    Sporo szamponów udało Ci się wykończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W duecie z mamą schodza nam dośc szybko ;)

      Usuń
  23. Dział Zapachy bardzo mi w tym poście odpowiada :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mgiełce i serum na końcówki z Avonu oraz zmywaczowi mówie stanowcze TAK ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam kilka rzeczy z Twojego denka ;) Niektóre nawet lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam to serum na końcówki z Avonu, ale na razie jestem w fazie testów :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Waciki Carea też należą do moich ulubionych:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A grube są czy cienkie ? :)

      Usuń
    2. W miarę cienkie, są obszyte do okola, dzięki czemu się nie rozwarstwiają ;)

      Usuń
    3. O to muszę je kupić :) ale tylko te zielone są obszyte ? :)

      Usuń
    4. Nie, nie tylko ;) wszystkie carea.

      Usuń