Moje torebki na wiosnę/lato 2014

sobota, 15 marca 2014 0

Kalendarzowa wiosna zawita u nas już za tydzień! Tak więc dzisiaj chciałam Wam przedstawić torebki, które będę nosić, gdy na dworze będzue ciepło i będzie można eksperymentowac z kolorami. Dwie z nich to są torebki jeszcze z zimy, ale bardzo je lubię i napewno będą miały swoje dni. Ogólnie to jestem chyba uzalezniona od kupowania torebek, mam w planach jeszcze moze dwie, albo trzy... Zobaczymy!


__________________________________-




Chyba najbardziej rzucajaca się w oczy torebka. Moja neonowa listonoszka. Na zdjęciu tak cięzko ująć jej kolor, ale myslę, że jak będe mieć z nia zdjęcia na dworze, nie bedzie to problem. Torbka pochodzi ze sklepu fleq a jej cena to około 150zł, ja kupiłam ją nową z metkami, na szafa.pl za troszkę mniejszą sumkę. Pokochałam ja od pierwszego wejrzenia!


Druga listonoszka, tym razem w stonowanym brązowym kolorze. Jest odrobinę mniejsza od powyższej i ma dłuższy pasek i posiada rączkę. Znaleziona w SH za 25zł bodjaże. Uwielbiam w niej chodzić na uczelnię.



Torebka łódka, kupiona właśnie za sezon jesień/zima. Torba pochodzi z H&M, ale ja juą wyszukałam na szafie za 120zł z wysyłką. Strasnzie mi się poodbała no i szukałam takiej sztywniejszej torebki w jasnym kolorze. Na wiosnę jak znalazł!




 Czarna torebka ze złotymi aplikacjami. Ta był niegrzeczna i nie dała się 'usadzić', ale ją juz doskonale znacie z moich stylizacji, często sie ta pojawiała. Równiez kupiona na sezon jesień/zima, ale bardzo ją lubię. Kupiona chyba za 60zł.


Moja pierwsza kopertówka. Kupiłam ją przed Sylwestrem z myślą własnie o nim, bo nie miałam żadnej odpowiedniej torebki i może kupiłam ją specjalnie na Sylwestra, ale wiem, ze przyda mi się na wiele okazji. Czarna ze złota aplikają pasuje do wszystkiego. Kupiona na Vinted za 40zł z wysyłką jak dobrze pamietam. Ma krótką rączkę na nadgarstek i długi pasek, który można przełożyć przez ramię.


A to moja pierwsza wygrana na blogu! Kopertówka z River Island. Piękna, bezowa, ze złotymi aplikacjami. Jak ja zobaczyłam byłam po prostu oczarowana, zwłaszcza, ze toreka była nowiutka ;) Sprawdzałam ją na stronę RI to znalazlam cenę w przeliczeniu na zł 130. Całkiem sporo!




I to tyle moich cudeniek. Ja je bardzo lubię i torebki chyba lubię kupowac najbardziej! Mam ich trochę w swoim posiadaniu.
 Spodobały Wam się moje torebki? Ile macie swoich?
A już niedługo post z butami na wiosnę! 


Brak komentarzy

Prześlij komentarz