Oriflame, Pure Nature, Organic Tea Tree & Rosemary (Żel z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynem)

niedziela, 23 marca 2014 6

Nie jestem zwolenniczką przeróżnych żeli, pianek i innych tego typu rzeczy do mycia twarzy, ale już dłuższy czas używam jednego żelu, który o dziwo bardzo mi podpasował, chociaż nie do końca..

Oriflame, Pure Nature, Organic Tea Tree & Rosemary Purifying Wash & Tone Gel (Żel z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynem)



Co mówi producent? 
Żel 2 w 1 z organicznym olejkiem z drzewa herbacianego i olejkiem rozmarynowym. Dobrze się pieni, usuwając zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Pomaga zwalczać wypryski. 


Moja opinia: 
Produkt otrzymałam już ładny kawałek czasu temu od mamy znajomej, w okresie, kiedy zmagałam sie w ogromnym trądzikiem i nie pomagało zupełnie nic. Zaczęłam go używać dwa razy dziennie po zmyciu makijażu wieczorem i rano przed nałożeniem makijazu. Produkt otrzymujemy w twardej, plastikowej butelce. Zapach żelu jest dośc specyficzny, pachnie troszkę apteką, ziołami, lekami, jednak nie jest duszący.  Konsystencja jest gęsta, tak jak na żel przystało. Wydobyć go możemy przez mały otworek, który może sprawiać wrażenie, że cięzko go wycisnąc, jednak jest odwrotnie. Żel ładnie mi oczyszczał skórę, nie podrażnił jej, chyba, że miałam świeże rany, to cholernie piekło, ale ogólnie spisał się pod względem oczyszczania, usuwania sebum i łagodzenia wyprysków oraz pojawiania się nowych. Produkt jest bardzo wydajny, ja mam go chyba z rok jak nie dłużej, ale teraz używam go sporadycznie, bo gdy wypryski mi się zagoiły, to twarz przestała go lubić, zaczęła robić się czerwona i pojawiły się gdzie nie gdzie twarde, bolesne gulki na twarzy i zaczał wysuszać. I nie za bardzo teraz rozumiem działanie tego produktu. Trzeba go używać tylko wtedy, gdy na wtarzy są wypryski, a gdy nie ma to powoduje ich wysyp? Niepokojacy produkt. 
Dlatego wady i zalety moga brzmieć nieco paradoksalnie. 



Zalety:
- zapach 
- usuwa nadmiar sebum
- oczyszcza
- wydajny
- łagodził wypryski i hamował powstawanie nowych 



Wady:
- cena ( ok. 25zł)
-dostępnosć (katalog Oriflame lub Allegro)
- zaczał wysuszać 
- podrazniał skórę
- pojawiały się wypryski 


Ocena:
3/5 

Czy kupię ponownie? Jak na razie nie. Jeszcze trochę mi go zostało, a twarz mam w miarę pozbawiona niedkosnałosci więc nie będe go teraz używać. Jednak gdy mamy na twarzy jakieś niespodzianki, moze spełniac swoją rolę. 
A Wy znacie ten produkt? Miałyscie go? 


Komentarze:
  1. nie znam tego produktu,ale bardzo lubie takie rzeczy 2w1 /3w1 jeśli chodzi o twarz. Nigdy nie mam czasu rano, żeby nakładać milion specyfików, więc to bardzo wygodne. Musze poszukać w sklepie.
    pozdrawiam
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, fajna recenzja, tylko jeden drobiazg: w plusach hamował wypryski; w minusach pojawiały się wypryski ;) Trochę się kłóci. Ale ogólnie produkt zapowiada się nieźle, fajnie, że o nim piszesz, bo nie słyszałam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbyś czytała całą notkę ze zrozumieniem to byś wiedziała czmeu tak jest :)

      Usuń
  3. Uuu skoro pojawiały się wypryski to zdecydowanie nie dla mnie, unikam jak ognia wszystkiego co może zapychać, bo miałam poważne problemy z trądzikiem... Pozdrawiam :) ruda-dziewczynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam okazje go stosować i generalnie nie był zły ale też nie zachwycił mnie i nigdy już do niego nie powróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heey hun great post,I love it,feel free to visit my blog and my new post :)

    OdpowiedzUsuń