Perfecta, Peeling gruboziarnisty, certa tłusta i mieszana

• sobota, 29 marca 2014 4 Komentarzy


Pogoda za oknem w końcu zaczęła dopisywać! Dzisiaj mam już za sobą pierwszą przejażdkę rowerem. Kocham rower! U mnie szał zmian już w pełni! Zwłaszcza zmieniłam się ja, ale tego Wam na razie nie mogę pokazać :) Musicie się uzbroić w cierpliwość, a zmiany na blofu i fanpage również niebawem!
Dzisiaj recenzja małego produktu, który zawojował moją kosemtyczkę.

Perfecta, Peeling gruboziarnisty, certa tłusta i mieszana



Co mówi producent?
Aktywny peeling z drobinkami orzecha włoskiego polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej. Wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i niweluje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin E - C - F, a także miód z dzikich kwiatów, który odświeżą cerę i nadaje jej ładny, zdrowy koloryt. 


Moja opinia:
Peeling kupiłam w Rossmanie za niecałe 2zł. Byłam na etapie poszukiwania peelingu do twarzy, bo używając Dermacolu, skóra się wysusza i suche skórki niestety się odznaczają strasznie. Na ogół nie lubię produktów "testowych", wolę większe opakowania, łatwiejsze w przechowywaniu i aplikowaniu, jednak w tym przypadku się cieszę, bo mogłam sprawdzić czy będzie mi sie opłacało kupować pełnowymiarowe opakowanie. Peeling ma jak dla mnie odpowiednią wielkośc i grubość drobinek. Dobrze zdziera, ale nie trzeba jakoś wybitni mocno nim trzeć twarzy. Peeling ma delikatny, bardzo ładny zapach orzecha. (jeżeli macie alergię na orzechy włoskie, to podejrzewam, ze peeling może nie być dla Was odpowiedni). Skóra twarzy po peelingu jest miękka, gładka i super oczyszczona. A jedna mała 'próbka' starcza na 3 zużycia. 


Zalety:
- tani
- nie podrażnia
- nie powoduje wysypu niedoskonałości 
- nie wysusza
- usuwa suche skórki
- oczyszcza
- delikatny zapach
- nie zapycha
- nie uczula
- wydajny 

Wady:
- jak dla mnie brak


Ocena:
5/5
 Czy kupię ponownie? Już mam kolejne dwa maleństwa ;) Ale jak na razie będe używać innego peelingu, tym razem z Eveline, który, jak i pare inych rzeczy otrzymałam od firmy Eveline do testowania. 



Jestem strasznie zadowolna z tych produktów i z wielką chęcią zabieram się za testowanie! 


Miałyście ten Peeling? Jaki jest Wasz ulubiony? 


Zobacz także:

Komentarze:

  1. z Perecty długi czas używałam drobnoziarnistego ale teraz zamieniłam na Soraya - piling orzechowo-morelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a, zapomniałam! balsam do ciała pod prysznic jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten peeling i jak dla mnie jest super. :)
    Cena też na prawdę na duży +. :)
    Ale nie mam jeszcze ulubionego peelingu. :) Jakoś nie mogę znaleźć ideału. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam go i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS