To co, kobiety lubią najbardziej, czyli.... buty! Wiosna 2014

czwartek, 20 marca 2014 4

Wczesniej były torebki, dzisiaj pora na buty. Myślałam, ze mam ich mniej, z jakiejś 3 pary a tu troszkę się nazbierało! Jako posiadaczka dużej stopy (rozmiar 42) zawsze mam problem z kupnem butów, które by były dobre i jeszcze mi się podobały. Często niestety musze kupić to co akurat jest. I tak dobrze, że jest Deichmann, bo gdyby nie on, nie miałabym gdzie kupowac butów! I właśnie większośc butów pochodzi własnie od nich.  Dzisiaj pokaże Wam buty, w których będę śmigać wiosną tego roku!



Troszkę bliżej...
Różowe i miętowe trampki. 
Tylko one nie pochodzą z Deichmanna. Zakupiłam je przez Internet. Różowe pochodzą z New Yorkera a mietowe z Atmosphere. W planach mam jeszcze znaleźć białe trampki. Dawno tak nie lubiłam chodzić w trampkach jak teraz!

Lordsy i baleriny.
Lordsy już znacie z postu o nowościach, moje pierwsze lordsy, ale nie ostatnie. Mam jeszcze upatrzone bezowe z dżetami, no ale zobaczymy czy jeszcze będa. Balerinki, jak ja to mówię 'weteranki' mam je już chyba 2 czy 3 rok i bardzo je lubię, sa strasznie wygodne i nic się z nimi nie dzieje. Mam gdzieś jeszcze jeden baleriny czarne, ale chyba jeszcze nie było komu 'wymienić' butów zimowych na letnie. 


Czólenka na obcasie.
To jedyne buty jakie mam na obcasie Czemu? Bo nie lubie chodzić na obcasach, jestem dość wysoka i czuje się nie komfortowo, po drugie mam chore biodro i muszę chodzić na płaskim, jednak takie buty czasem się przydają. Czarne miałam na studniówce a bezowe na weselu kuzyna, które oczywiście po 30minutach zostaly przebrane na płaskie. ;)




Botki. 
Mimo, ze wiosna i ciepło, to czasem niestety zdarzaja się dni, kiedy jest chłodno, czy pada deszcz i baleriny czy trampki nie sa dobrym rozwiązaniem. Zawsze lubiłam botki, jakoś czuje się w nich pewniej, jednak mam nadzieję, że bedzie jak najmniej dni, w które bedę musiała je założyć. 


______________

A jak Wasza kolekcja butów? Więcej czy mniej ode mnie?
I jaki bucik preferujecie tej wiosny? 

Komentarze:
  1. duży wybór fajnych i modnych obecnie butów jest w sklepie sellyo :) co wazne ceny są przystępne, w sam raz na kiezeń studentki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TYlko tam rozmiarówka kończy się na 41 niestety..

      Usuń
  2. hej mam pytanie gdzie zakupiłas te czarne botki ????? albo z jakiej firmy sa pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń