Arganowy suchy olejek do ciała, Eveline

• poniedziałek, 28 kwietnia 2014 30 Komentarzy


Znowu musze Was przeprosić za długą przerwę w blogowaniu i odwiedzaniu Waszych blogów, ale ostatnie dni były dla mnie dość ciężkie, dodatkowo do domu wracam koło 18, na następny dzień mam trochę do przygotowania na studia i tak czasu kompletnie nie mam, ale obiecuję, ze nadrobię!

Dziś recenzja już prawie ostatniego produktu, jaki otrzymałam do testów firmy Eveline, a mianowicie suchy olejek. Bardzo się ucieszyłam, gdy zobaczyłam go w paczce, bo byłam bardzo ciekawa tego jakże paradoksalnego produktu.  Zapraszam dalej.

Arganowy suchy olejek do ciała, Eveline 



Co mówi producent?
Arganowy suchy olejek do ciała przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, również suchej, bardzo suchej i wrażliwej. Nowatorska formuła bogata w drogocenne olejki działające w synergii z witaminą E głęboko odżywia i regeneruje. Przywraca skórze elastyczność i jedwabistą gładkość. Intensywnie i długotrwale nawilża. Chroni i odbudowuje naturalny płaszcz hydrolipidowy naskórka. Neutralizuje działanie wolnych rodników. Przynosi skórze natychmiastowe ukojenie. Nietłusta, lekka konsystencja łatwo się rozprowadza i bardzo szybko wchłania. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia wyjątkowe uczucie świeżości i komfortu.
Olejek arganowy - bogaty w polifenole, kwasy omega 6 i 9oraz witaminę E poprawia nawilżenie, gładkość oraz elastyczność naskórka. Intensywnie odżywia i regeneruje. Jest prawdziwym `eliksirem młodości`. Przeciwdziała procesom starzenia i poprawia ogólną kondycję skóry.
Olejek makadamia - posiada wyjątkowe właściwości regeneracyjne. Głęboko nawilża i odżywia. Przeciwdziała utracie sprężystości i wyraźnie poprawia wygląd skóry. Doskonale zmiękcza i wygładza naskórek. Chroni przed działaniem wolnych rodników.
Witamina E - silny antyoksydant, hamuje procesy starzenia się skóry. Nawilża, wygładza i zmiękcza naskórek. Zmniejsza szkodliwe działanie promieni słonecznych. Poprawia jędrność i elastyczność skóry, dodaje jej witalności i energii.
Eksperci Laboratorium Eveline Cosmetics zainspirowani najnowszymi osiągnięciami współczesnej kosmetologii opracowali innowacyjną formułę `suchego` olejku do ciała. W przeciwieństwie do tradycyjnych olejków, `suchy` olejek do ciała nie pozostawia na skórze tłustej warstwy i natychmiast się wchłania. 


 Moja opinia:
Testowanie tego olejku było dla mnie czymś zupełnie nowym, Bardzo lubię mieć do czynienia z produktami, które znam tylko z opowiadań. O suchym olejku naczytałam się tak strasznie dużo, ze po prostu chciałam go mieć! I los się do mnie uśmiechnął i wpadł w moje ręce.
Olejek znajduje się plastikowej przezroczystej butelce z aplikatorem - pompką, a butelka z kolei jest zapakowana w kartonowe pudełko, które jeszcze jest ofoliowane, czyli mamy pewność, że nikt przed nami nie "testował" produktu w drogeriach. Duży plus. I na kartoniku i na butelce znajduje się opis producenta, użytkowanie i skład. Wszystkie informacje są czytelne i się nie zmazują. 
Olejek przeznaczony jest do skóry suchej, bardzo suchej i wrażliwej, czyli mojej.  Jestem alergiczką, w dodatku przyjmuje sterydy, które dodatkowo wysuszają moja skórę. Olejek używałam w duecie z balsamem pod prysznic tej samej firmy. I to było to! Olejek jest rewelacyjny. Jestem nim zachwycona. Nawilża moją skórę, wygładza ją, nadaje blasku. Skóra nie jest tłusta po nim. Nie brudzi ubrań, ani nie pozostawia smug. Olejku używam głównie na ręce i dekolt. Skóra się wtedy świeci, ale nie jest tłusta.  Szybko się wchłania. Konsystencja jest płynna, oleista. Olejek dla mnie jest bardzo wydajny. Mam wrażenie, że go nie ubywa. Wadą tego produktu, nie wiem czy to tylko mój egzemplarz trafił się taki felerny, czy to wszystkie takie, ale chodzi o aplikator. Jak nacisnęłam raz, olejek prysnął na skórę, ale drugi raz już się nie dało tego zrobić. Aplikator po prostu się chował i trzeba było go za każdym kolejnym razem wyciągać palcami. Było to troszkę uciążliwe, bo pryskanie nie było szybkie i wygodne, tylko trzeba było się z tym trochę namęczyć.  Jeżeli chodzi o cenę to jest to około 20zł, ale jak na taka dużą wydajność to wg mnie warto. Jestem ciekawa jak się sprawdzi latem przy opaleniźnie.  



Zalety:
- cena
- dostępność (np. Rossman, Natura)
- wydajny
- nawilża
-wygładza
-nadaj przyjemnego blasku
- ładnie pachnie
- nie pozostawia smug ani tłustych plam
- szybko się wchłania 


Wady:
- wadliwy aplikator? 



Ocena:
4.5/5
Mały minus za ten aplikator. 

Znacie suchy olejek?
Sprawdził się u Was? 





Zobacz także:

Komentarze:

  1. Naczytałam się o nim już tyle dobrego, że chyba czas najwyższy pójść i po prostu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym zniosła ten aplikator:D w sumie tyle +,że ten - bym zniosła:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, w tym przypadku ilość plusów przeważa, więc aplikator idzie jakoś znieść :D

      Usuń
  3. W wielu recenzjach tego olejku czytałam o wadliwym aplikatorze :/ Ogólnie jest kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli to nie tylko mój.. hmm ciekawe co z tym jest tak..

      Usuń
  4. Wszyscy chwalą ten olejek, ja mam trochę olejów do ciała, ale jak wykończę to na pewno spróbuję tego skoro jest taki dobry :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie zaciekawił ten olejek chyba powinnam się skusić bo i ja mam skórę sucha:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dużo dobrego o nim czytałam, a już po Twojej opinii nie pozostaje nic innego jak się na niego skusić.
    Ale ponieważ w moim portfelu w tym miesiącu wieje już pustkami dzięki promocji w Rossmannie :), to poczekam na jakąś promocję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, cena bez promocji może troszkę odstraszać..

      Usuń
  7. super mam ochote go wyprobowac ! uwielbiam suche olejki

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam duże szczęście, że trafił mi się dobrze działający aplikator. lubiłam ten olejek, skóra była bardzo gładka i przyjemna w dotyku

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że problem z aplikatorem nie tylko do mnie dotarł i jest to powszechny problem ;( Szkoda, bo sam olejek jest genialny, a ten spray byłby kropką nad i :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle dobrego już o nim czytałam że chyba w końcu pora wybrać się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już tyle pozytywów o nim czytałam, ale jeszcze nie mam, wiecznie brakuje kasy, a kosmetyków wciąż tyle do przetestowania :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, moja przyjaciółka go kupiła i jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkt bardzo kuszący, tym bardziej, że nie zostawia tłustej warstwy. Ale niestety w wielu opiniach słyszałam o tych wadliwych spryskiwaczach, które się zacinają.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam się z tym produktem, no ale mam w planach się zapoznać... :>

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie też trochę nie było, więc witam się serdecznie po przerwie:)
    wielbię olej arganowy, ale tylko ten w czystej postaci, nierafinowany...

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo, bardzo fajny ten olejek ;) Super, że na niego trafiłaś ;) ja też jestem alergikiem, więc może kiedyś spróbuję. Co do dozownika- nie za fajnie- miejmy nadzieję, że reszta jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju caly czas slysze pozytywy o tym produkcie! Chyba bede musiala sie skusic :)
    zachecam do wziecia udzialu w konkursie♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten olejek! Odkąd wszedł na rynek nie rozstaję się z nim, po kąpieli jest idealny, świetnie pachnie i naprawdę dobrze wygładza skórę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałam kupić ale w ostatniej chwili zrezygnowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi ostatnio trafił się też wadliwy aplikator w innym olejku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z olejkami Eveline jeszcze nie miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  22. słyszałam że ten wadliwy aplikator jest we większości olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używam olejków do ciała, ale na ten może bym się skusiła ;)))

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też jest wadliwy aplikator ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za odwiedziny i pozostawienia komentarza ;)

      Usuń
  25. Nie mam do niego przekonania. Czytam tak różne opinie, że sama nie wiem czy się na niego zdecydować czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny balsamik jak dla mnie, cudownie pachnie ,bardzo szybko sie wchalania skora stala sie jedrna i elastyczna doskonale nawilza

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS