Aztec sweater + świąteczne życzenia

• sobota, 19 kwietnia 2014 18 Komentarzy


Ale mamy cudowną pogodę za oknem! Pewnie wszyscy trwają jeszcze w wirze przygotowań świątecznych, ale udało mi się znaleźć dosłownie chwilkę, aby dodać notkę. Dzisiaj na szybko, stylizacja. Zdjęcia były wykonane jakiś czasu temu, kiedy pogoda była niezbyt zadowalająca. Sweter pokazany w ostatnich nowościach bardzo mi się spodobał.


























Moja Klaudiaa! Ona wykonywała zdjęcia <3



Ramoneska - no name
Sweter - New Look 
Spodnie - no name
Botki - Deichmann 

_______________________________________________

Chciałabym również życzyć Wam wszystkim i każdemu z osobna, Wesołych, zdrowych i pogodnych Świąt Wielkiejnocy. Byście te dni spędzili w gronie rodzinnym a z Waszej twarzy nie znikał uśmiech.
Niech codziennie troski, których mamy tak dużo odejdą gdzieś choć na tą chwilę. Cieszmy się z tego co mamy i dziękujmy, że mamy możliwość spędzania tak pięknych świąt rodzinnie. 
Bloggerom życzę jak najwyższych statystyk, dużo czytelników i zadowolenia z prowadzenia  bloga.
A czytelnikom, by zawsze trafiali na to, co ich interesuje i by ich ciekawość była zawsze zaspokojona. 
Wesołych Świąt!  





Zobacz także:

Komentarze:

  1. Wesołych świąt D Fajny sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna trafiona w mój gust stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktoś cię niekorzystnie wygładził. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To blogger.. Zdjęcia były wg nie przerabiane...

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz w tym sweterku, pasuje do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja ! to ja ! haha,
    super wyglądasz, ale już Ci to mówiłam,
    zostaw mi kawałek babki , niedługo znów wpadnę na kawę :*
    kocham Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam Kochanie z niecierpliwością! :* <3

      Usuń
  6. Fajny ten sweterek ;)
    Również Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny ten sweterek! No i fajne, uśmiechnięte zdjęcia! :) Również życzę Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie zrobione zdjęcia i bardzo fotogeniczna ty :3 Sweterek też super.
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny sweterek i fajne butki :)
    Radosnych i rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt :) ;*
    Może Zajączek przyniesie jakiś drobiazg ? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz ładny kolor włosów! :) Sweterek bardzo mi się podoba, bardzo takie lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy na tym zdjęciu są już takie 'sprane'! Ale zasługa dobrej farby, ze schodzi po całosci i nie mam odrostów ;)

      Usuń
  13. Bardzo podoba mi się Twój sweterek, ot co. Chociaż to właśnie cudny odcień Twoich włosów od razu przykuł moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS