Gruboziarnisty peeling normalizujący do twarzy 3w1, Argain Oil - Eveline

• wtorek, 22 kwietnia 2014 24 Komentarzy


Święta, święta i po świętach! Pogoda dopisała, było pięknie i słonecznie. U Was też? Święta spędzone w rodzinnym gronie. To były piękne święta! Miałam dodać stylizacje świąteczne, ale jakoś nie było mi po drodze niestety. Ale dziś przychodzę do Was z nowym postem!


Gruboziarnisty peeling normalizujący do twarzy 3w1, Argain Oil - Eveline 




Co mówi producent? 
Gruboziarnisty peeling do twarzy polecany jest dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery mieszanej i tłustej. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z olejkiem arganowym skutecznie złuszcza i usuwa martwe komórki naskórka, odblokowuje i oczyszcza pory. Normalizuje wydzielanie sebum, wygładza i wyrównuje niedoskonałości skóry. Peeling idealnie przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
Składniki aktywne: olejek arganowy - pobudza komórki skóry do intensywnej odnowy, kwas hialuronowy nawilża i wygładza. Proteiny jedwabiu normalizują funkcje gruczołów łojowych, niwelując błyszczenie się cery. Ekstrakt z Hamamelisu zmiękcza i ściąga naskórek, zmniejszając widoczność porów. Poprawia mikrocyrkulację, wycisza zaczerwienienia i ujednolica koloryt skóry. Kompleks witamin A, E, F skutecznie opóźnia procesy starzenia się skóry, dodaje cerze blasku i świeżości. Alantoina łagodzi podrażnienia, przynosząc natychmiastowe ukojenie.
Efekt: bogata formuła w aktywne mikrogranulki delikatnie usuwa obumarłe komórki, likwidując szorstkość i łuszczenie się naskórka. 







Moja opinia:
Peeling otrzymałam w paczuszce do testów od firmy Eveline. Był to kolejny produkt, z którego byłam ogromnie zadowolona, bo tyle się dobrego o nim naczytałam i chciałam go w końcu przetestować na mojej problematycznej skórze. Peeling otrzymujemy w 60ml pół przeźroczystej tubce. Nie znajduje się on w żadnym kartoniku, ale jest on zbędny, bo wszystkie informacje o stosowaniu składzie itp znajdują się na tubce. Napisy się nie zdzierają. 
Zapach peelingu jest przyjemny, nie drażniący, ale właśnie słabo wyczuwalny. Kojarzy mi się z wakacjami nad morzem.  Konsystencja jest dość zbita, ale nie jest ciężka, ani tępa. Przypomina krem z drobinkami o żółtawo-pomarańczowym kolorze.  Bardzo dobrze się rozprowadza na twarzy. Drobinki są spore, jednak nie robią krzywdy. Peeling bardzo dobrze oczyszcza twarz, pozbywa ją martwego naskórka, cera jest widocznie odświeżona i wygładzona. Nie nastąpił wysyp niedoskonałości, a to duży plus w moim przypadku. Produkt jest wydajny, ja go używam tak 2-3 razy w tygodniu. Jednak czasem pojawiał mi się problem, gdy jednego dnia użyłam peelingu, który rzekomo powinien usunąć suche skórki, cera wyglądała świetnie, była pełna blasku i odżywiona, ale na drugi dzień, gdy nakładałam podkład miałam pełno suchych skórek. I dlaczego? Ktoś mi to wyjaśni, bo ja nie wiem.. Zgłupiałam. 
Ogólnie rzecz biorąc peeling się spisał, poza tym jednym mankamentem. 
Jeżeli chodzi o dostępność słyszałam, ze jest w Rossmanie, ale u siebie go nie widziałam. Był za to w Naturze. Cena to ok. 12zł za już wspomniane 60ml. Jak na wydajny produkt, myślę, że jest to przystępna cena. 




Zalety:
- wydajny
- cena 
- dostępność
- usuwa martwy naskórek
- wygładza cerę
- nadaje blasku
- odżywia 
- grube drobinki 
- oczyszcza
- nie podrażnił
- nie wystąpił wysyp niedoskonałości 




Wady:
- słaby zapach 
- czasami jakby przestał pełnić swoje funkcje ? 


Ocena:
4/5



Czy kupię ponownie? Sama nie wiem.  Mam tego peelingu jeszcze trochę, zużyje go i wtedy zobaczymy. Chciałabym tez przetestować peeling z Soraya. 
A Wy miałyście ten peeling? Spisał się? 

___________________

Promocje w drogeriach już obiegły blogowy świat. 
Mi ta promocja jest bardzo na rękę, bo akurat skończył mi się podkład i muszę kupić nowy, a dzięki temu będę miała dwa w cenie jednego! 
A Wy coś kupujecie na promocjach? 





Przy okazji chciałabym Was zaprosić na stronę, stworzoną specjalnie dla Polaków mieszkających w Danii. 
Być może, któraś z Was akurat tam mieszka lub ktoś z Waszych znajomych, ta strona na pewno się Wam przyda.


Zobacz także:

Komentarze:

  1. Wygląda zachęcająco, niestety ja tego typu peelingi mogę stosować tylko na strefę T.
    Promocja oczywiście kusi, dzisiaj przyniosłam do domu nowe nabytki ;D
    Ale staram się kupować bez szału, a z głową ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa konsystencja, tfu kolor :D Nie mogę spotkać póki co tego peelingu do rąk,a Ty już mi o produkcie do twarzy z tej serii mówisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też szukam tego peelingu do rąk! Kurcze gdzie on się uchował..

      Usuń
  3. podoba mi się jego konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajnie się prezentuje i jestem jego ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. extra :-) Chyba się na niego skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. może powinnaś używać go raz w tygodniu przy Twojej delikatnej cerze? :) super, że wstawiłaś info. o tych promocjach :D
    PS. Kiedy będzie stylizacja? :)) Chyba najbardziej podobają mi się na Twoim blogu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię dodawać stylizacje, jednak nie często mam okazję, aby ktoś mi wykonał zdjęcia :( ale będę się starać, aby były jak najczęściej! :*

      Usuń
  7. Ja wolę peelingi enzymatyczne, moja twarz jakoś lepiej z nimi współpracuje ;) Ale ten wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super z checia go wyprobuje kusil mnie ostatnio jak bylam w Rossmannie ale postanowilam wlasnie jeszcze poczytac o nim i chyba naprawde sie skusze aby go wyprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że coś kupimy na promocjach-też pokończyły mi się pewne produkty, więc trafili idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gruboziarnistych peelingów używam tylko do ciała, do twarzy nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę się na niego mimo wszystko skusić ;d bo póki co mam peeling z bingo spa! Ale musze go odstawić bo ma kwasy a teraz takie słoneczko że może mi zrobić krzywdę ;[ bu

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo osób go chwali ale ja chyba jednak wolę coś delikatniejszego do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam go, ale w najbliższym czasie planuję go kupić

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tego typu kosmetyki do twarzy :3

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używałam jeszcze nic z tej serii ale bardzo lubię ich kosmetyki więc myślę, że jeszcze po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm wypadł całkiem fajnie ;) Chociaż minus z działaniem, a raczej jego brakiem troszkę zastanawiający ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie bardzo mnie to
      zastanawia i próbuje znaleźć odpowiedź..

      Usuń
  17. Zaciekawiłaś mnie nim :) Lubię mocne zdzieraki, ale te suche skórki, hmm? dziwne :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam wersję enzymatyczną i całkiem lubię ten peeling :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam bo pani w sklepie mi go poleciła i jestem mega zadowolona buzia jest gładka i dobrze nawilżona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS