Isana, Lotion do rąk "Moments of Sense"

• sobota, 12 kwietnia 2014 26 Komentarzy


Wreszcie przyszło słońce. Oby już zostało, bo mam dosyć tego zimna!Przez zimę moje ręcę okropnie marzły i nie pomagały mi żadne rękawiczki, jakiś czas temu kupiłam pewien krem do rąk, który podbudował moje ręcę, by lepiej wyglądały. O kim mowa? Zapraszam na recenzje ;)

Rossmann, Isana, Hand Lotion Moments of Sense (Lotion - krem do rąk)




Co mówi producent?
Lotion do rąk Isana został opracowany specjalnie z myślą o pielęgnacji, nawilżaniu i rozpieszczaniu suchej skóry dłoni. bogata formuła pielęgnacyjna z olejem awokado, masłem kakaowym i masłem shea intensywnie rozpieszcza dłonie. Nawilżający pantenol doskonale uzupełnia efekt pielęgnacji. Zrównoważona kompozycja zapachowa z aromatyczną wanilią, świeżymi migdałami i nutami kwiatowymi jednocześnie uwodzi zmysły. Lotion dobrze się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy na skórze dłoni.
Bez olejów mineralnych, silikonów i parabenów. Duże opakowanie z wygodną pompką. 


Moja opinia:
Pierwszy raz o tym kremie przeczytałam u Basi i bardzo mnie on zaciekawił, wybrałam się do Rossmana, ale go nie było.. I mówię kurcze, spóźniłam się, ale będąc kilka dni póniej, stał na półce właśnie ten balsam. Od razu zwróciło moją uwage, nietuzinkowe opakowanie kremu, wiadomo, nas kobiety musi coś przyciągnąc. I to mnie przyciągnęło! Miałam farta, trafiłam na promocję, kupiłam go za 5.19zł, więc bez zastanowienia wrzuciłam go do koszyka. Drugą rzeczą jaka mi się spodobał był zapach. Po prostu cudownie pachnie. Jest delikatny, ale mocno wyczuwalny, nie podrażnia swoja wonią. Balsam jest bardzo wydajny, nie trzeba go użyć dużo, by rozsmarowac na całe ręcę. Konstystencja kremu nie jest mocno gęsta ani zbyt rzadka. Bardzo fajną sprawą jest apliaktor w postaci pompki, balsam moze sobie stać obk nas na biurku czy szafce i w każdej chwili można go uzyć. Buteleczka ma zawartość 300ml i w normalnej cenie kosztuje 6.99zł, więc jest to atrakacyjna cena. Na duży plus zasługuje również skład kremu. Aż chce się go używac. 
 Moja mama, która ma chore ręce i ma okropną ich suchość używała mnóstwa kremów do rak, by choć trochę załagodził wysuszenie i nawet Garnier czerwony sobie tak dobrze z nim nie radził jak Lotion. Krem rewelacyjnie nawilża dłonie i długo pozostawia je pachnące. Moja mama jest w nim zakochana, ja z resztą też. Jest to edycja limitowana, ale mam nadzieję, ze go nie wycofają. Będę musiała zrobić mały zapasik dla siebie i mamy. 


Zalety:
- cena (6.99zł)
- dostępność (Rossmann)
- zapach
- opakowanie
-aplikator
- skład (bez parabenów)
- nawilża
- nie uczula
- wydajny
- szybko się wchłania
- ręcę po posmarowaniu kremem nie sa lepkie 


Wady:
- brak!


Ocena:
5/5



Znacie Lotion?  Używałyście?
Jeśli nie, to gorąco polecam! Napewno się nie zawiedziecie. 



Zobacz także:

Komentarze:

  1. A widziałam go dzisiaj. Moją uwage przykuła od razu ta buteleczka. Mogłam kupić.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje :) Sama z chęcią bym kupiła! Można postawić na umywalce i z łatwością kremować ręce po kazdym myciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt :-) nie miałam jeszcze okazji go wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. OO nie wiedziałam tego w rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  5. No, duże opakowanie i atrakcyjna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czegoś takiego potzrebowałam zimą! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też, ale uwierz, ze ten krem teraz, jest w stanie odratowac skórę po zimie ;)

      Usuń
    2. W sumie za tą cenę można by się w niego zaopatrzyć ;) Bo na suchą skórę ogólnie jak najbardziej pomocny będzie :)

      Usuń
  7. Miałam kupić go jak był na promocji, ale mam tyle kremów do rąk, że w końcu się nie skusiłam :) Fajnie, że się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja go wrzucę do koszyka, jak tylko spotkam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jego zapachu :) chętnie bym go nabyła ale mam mały zapas kremów do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. skradł moje serce od pierwszego użycia i mam nadzieje, że wejdzie na stałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł z tą pompką do kremu do rąk, postawiłabym go w łazience obok mydła w płynie :D wtedy nie zapomniałabym, żeby po każdym umyciu posmarować ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gigantyczny plus za samo opakowanie! Ja mam tak, że w łazience wszystko mam poprzelewane właśnie do butelek z pompkami. A ten lotion chętnie przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście cena w stosunku do jakości i pojemności zapowiada się korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się cieszę, że Tobie także przypadł do gustu ;) To mój bezapelacyjny ulubieniec tego roku, jeśli chodzi o pielęgnację dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci kochana bardzo dziekuje za polecenie!

      Usuń
  15. hmm jeszcze go nigdy nie widzialam, a rzeczywiscie jak na kosmetykk do rąk buteleczka przykłuwa uwage ;D ale najgorsze jest, ze nie wrzuci sie takiego baniaka do torebki ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jutro na pewno będzie mnie można zobaczyć w Rossmannie :D A dawno go kupiłaś? Oby jeszcze stał na swoim miejscu :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Za taką cenę aż grzech nie brać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam go 3tyg temu jest świetny a dłonie gładkie i nawilżone ja mam małe dziecko to ciągle myje ręce więc miałam bardzo wysuszone . Dziś na zapas kupiłam drugie opakowanie . Zapach cudny mąż pytał ostatnio czym tak ładnie pachnę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak tylko będę w Rossmannie to na pewno wrzucę go do koszyka; skoro Twojej mamie pomógł a ma problem z wyjątkową suchością dłoni to może i u mnie się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  20. Spora pojemność, mi by się pewnie przeterminował :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS