Miejskie dresy z przełamaniem neonu

sobota, 5 kwietnia 2014 32

Już nie pamiętam, kiedy na blogu była stylizacja! Dzisiaj była u mnie koleżanka i udało się nam zrobić parę fotek. Dzisiaj chyba pierwsza z luźniejeszych stylizacji jakie miały okazję się tutaj pojawić.. Mam na sobie.. dresy. Otóż to! Zwykłe dresy. Jest to nowość w mojej szafie, kupione pare dni temu, ale jestem z nich bardzo zadowolona. Wybaczcie moje miny i skrzywienia, ale wiał okropny wiatr i lekkie słońce przebijało się przez chmury, stąd też taki efekt.


























Ramoneska - no name
Dresy - River Island
Top - Atmosphere (sh) 
Trampki - Atmosphere
Listonoszka - Szafa.pl (fleq)
Komin - Caymann
Zegarek - Geneva



Komentarze:
  1. Super wygladasz, neony fajnie ożywiają stylizacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Listonoszka jest genialna, kieruje na siebie całą uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam dresy, mogłabym ciagle tylko w nich chodzic:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero się do nich przekonuje i powiem, że jest mi w nich baardzo dobrze! :D

      Usuń
  4. Bardzo lubię taki styl ;) Także fajnie...i ta listonoszka <3!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja ;))
    Ładne paznokcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznoto !! Więcej uśmiechu !!! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam neony :)
    http://secretofmybeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo lubię dresy ;) Neonowe dodatki są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. po prostu wow! jestem pod wrażeniem :D pięknie wyglądasz :D w ogóle co za zmiany! mam wrażenie że schudłaś :D i te okulary idealne dla Ciebie! świetna stylizacja, zdecydowanie ubrałabym się tak samo :D po prostu oh i ah :D
    PS. Nie mogę doczekać się następnej stylizacji! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeeeej ile miłych słów w jendym komenatrzuu!! Baaaardzo Ci dziękuje kochanaa! Ciesze się, że Ci się podoba ;) A, ze schudłam to fakt, zleciało 10kg :) Miło, ze zauwazyłaś :*
      Druga stylizacja będzie troszke później ;) :*

      Usuń
  10. torebka rewelacyjna, bardzo mi się podoba :) świetnie wszystko razem wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna torebka *.* Mom, please.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny dresik! sama ostatnio śmigam w podobnym :) a torebka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no, ta torebka jest niesamowita! <3
    I swego czasu miałam identyczny pierścionek :D Niestety gdzieś mi zaginął parę lat temu :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też kupiłam bardzo podobne dresy z lampasem na boku w Sinsayu. Myślałam, że wyjdę w nich na zewnątrz, ale najpierw spróbowałam w domu i tak wyciągnęły mi się od razu kolana, że wiszą mi teraz takie dwa worki :P twoja stylizacja bardzo mi się podoba i chciałabym ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi słyszeć takie słowa! Będę się starać dodawać ich jak najwięcej w czasie ciepłej wiosny ;)

      Usuń
  15. Bardzo podoba mi się ten neonowy akcent w Twojej stylizacji. Przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :)
    Chyba tez kupię sobie męskie dresy bo damskie są na mnie za krótkie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam męskich, tylko miejskie! :D Spodnie są jak najbardziej damskie :)

      Usuń
  17. Fajne te dresy :) Ja kupiłam sobie parę, ale z przodu są bawełniane a z tyłu ze skóry (nie prawdziwej oczywiście:P) :) Bardzo wygodne, jak to dresy :D
    Ale jak dla mnie mają jeden minus, przy mojej ogromnej nadwadzę rosną razem ze mną i nigdy nie mogę wyczuć że przytyłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie takie dresy kupiłaś?
      A ten minus ich to chyba tak w każdych dresach jest.. ;<

      Usuń
  18. super dresy i torebka cudna:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się bardzo! Zwłaszcza ten neon :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ten neon i kolor Twoich włosów nadają świetny charakter całej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bałam się właśnie, że moje włosy wszystko zepsują, cieszę się, ze się podoba!

      Usuń
  21. Świetne te spodnie :D A torebka noo cudnnaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, gdzie kupiłaś kurtkę? można gdzieś ją jeszcze dostać???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kurkę kupiłam u siebie na bazarku.. ale wiem, ze takie same są w IBI tylko trochę droższe.

      Usuń
  23. Świetnie wyglądają te neonowe dodatki. Sama muszę sobie takie kupić do swoich dresów. Fajnie je uzupełniają. Pochwalę się jeszcze moją nową zdobyczą, dres Adidas https://www.vip-republic.pl/pl/kobieta/dresy-sportowe/adidas-dres-sia/ zakupiony sporo taniej :)

    OdpowiedzUsuń