Moje najlepsze odkrycie, czyli balsam intensywnie nawilżajacy pod prysznic Eveline

• poniedziałek, 14 kwietnia 2014 36 Komentarzy


Dzisiaj recenzja drugiego produktu z paczki, jaką otrzymałam do testowania od firmy Eveline. Mam ich jeszcze kilka, ale dzisiaj postanowiłam poświęcic notkę produktowi, który skardł moje serce i już nie wyobrażam sobie prysznica bez niego. Zapraszam dalej! ;)


Eveline Cosmetics, intensywnie nawilżający balsam do ciała pod prysznic 




Co mówi producent? 
Intensywnie nawilżający balsam do ciała pod prysznic przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry normalnej i suchej. Innowacyjna formuła oparta o technologię CELLFORTE, działając w synergii z Luxury of Youth Complex intensywnie nawilża, wygładza i regeneruje skórę. Wzmacnia naturalaną bariere ochronną, odżywia i uelastycznia naskórek. Kwas hialuronowy ujędrnia i napina, przywraca skórze aksamitną gładkość. Olejek arganowy uważany za prawdziwy "eliksir młodości" regeneruje, doskonale odmładza i poprawia kondycję skóry. Kompleks witamin A,E,F hamuje procesy starzenia się, chroniąc komórki skóry przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia wyjątkowe uczucie świeżości i komfortu. 


Sposób użycia: 


Moja opnia:
Odkąd doszły mnie słuchy o nowości jaka weszła na rynek jaką jest balsam pod prysznic, byłam bardzo ciekawa jak to działa i czy w ogóle działa. Chciałam spróbować, za każdym razem jak byłam w drogerii miałam go kupić, ale za każdym razem wychodziło inaczej i gdy dotarła do mnie paczka a wewnątrz ujrzałam ten balsam, byłam po prostu zachwycona, że będę mogła go testowac i od razu powędrował do łazienki. Po pierwsze bardzo spodobała mi się butelka, duża, nieprzezroczysta z niezdzierajacymi się napisami, z moim ukochanym aplikatorem - pompką. Pod prysznicem jest to bardzo wygodna aplikacja. Drugą sprawą jest zapach i konsytencja. Balsam pachnie bardzo świeżo, dla mnie wczuwalna jest jakby wanilia, ale moge się mylić. Konsytencja dość rzadka, jak typowy balsam. Bardzo dobrze się rozporowadza po skórze, nie jest tępy i nie pozostawia smug. Balsam pozostawia na skórze tłusty film, po którym spływa woda, jednak nie pozostawia on śladów na ubraniach.  Balsam nakładamy na umytą skórę i delikatnie wycieramy ręcznikiem po czym śmiało możemy sie ubrać. Zapach na skórze utrzymuje się kilka dobrych godzin, nie jest on duszący ani podrażniający. Pachnie po prostu świetnie. Jestem bardzo zadowolona, że miałam okazję go testować, Jestem strasznym leniem jesli chodzi o balsamowanie, a moje skóra się niestety tego domaga, a teraz gdy balsam stoi obok żelu pod prysznic, nigdy o tym nie zapominam a moja skóra jest mi za to wdzięczna. Daje się to odczuć 


Zalety:
- cena ( ok. 15zł za 350ml)
- dostępność (np. Rossmann)
- aplikator (pompka)
- wygodny w użyciu
- nawilża skórę
- pięknie pachnie
- wydajny
- nie brudzi ubrań
- nie pozostawia smug ani plam
- długo utrzymujacy się zapach
- idealny dla leniuszków


Wady:
- na dzień dzisiejszy nie dostrzegam


Ocena:
5/5



Czy kupię go ponownie? O tak, z pewnością! Jestem bardzo zadowolona i wiem, ze na pewno będzie idealnym rozwiązaniem na wakacje i gorące dni ;) Ale myślę również nad sprawdzeniem pozostałych dwóch wersji tego balsamu.  


A Wy znacie ten balsam?
Lubicie takie ułatwiacze życiowe? 



Zobacz także:

Komentarze:

  1. ja mam balsam pod prysznic Luksja i też mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nawet nie wiedziałam, ze z Luksji też jest takie cudo ;)

      Usuń
  2. Muszę spróbować, bo też jestem leniem, jeżeli chodzi o balsamowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się ostatnio nad jego zakupem, ale stwierdziłam że najpierw muszę skończyć balsam pod prysznic z nivei ;)
    Tak sobie go zachwalasz, że chyba się skuszę na niego ;)
    Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. do mnie nie przemawiają takie formy balsamów, ale ciesze się, że u Ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie tez nie przemawiały, aż do czasu, kiedy go spróbowałam ;)

      Usuń
  5. Miałam podobny balsam z Nivea i też byłam zadowolona, szczególnie na lato to bardzo fajna alternatywa dla zwykłego balsamu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z Nivea również bym chciała wypróbować i porównać oba ;)

      Usuń
  6. Nigdy nie uzywalam tego typu balsamu, super recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak sprawdziłby się przy mojej suchej skórze. Chociaż ja nie mam problemów z balsamami i masłami. Wcieram je nałogowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam dość suchą skórę i się spisał, więc możesz śmiało próbować ;)

      Usuń
  8. u mnie też się stał ulubieńcem od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam balsam pod prysznic AA, ale ten będzie kolejny:) Cieszę się, że się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam balsam pod prysznic z Nivea i jakoś go nie polubiłam. Chyba dlatego, że po kąpieli lubię się balsamować :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Po Twojej opini wydaje si, że jest dużo lepszy od Nivea, ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym go właśnie tez przetestować i porównać ;)

      Usuń
  12. Ja się cały czas zastanawiam, czy u mnie taki produkt by się sprawdził ;) Przywykłam do balsamowania po kąpieli - no ale trzeba iść z duchem czasu :D więc kiedyś się pewnie skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś tak sceptycznie podchodzę do tych balsamów pod prysznic ;D Ale jak tam go zachwalasz to może sięgnę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sięgaj sięgaj kochana, nie zawiedziesz się ;)

      Usuń
  14. Z balsamów pod prysznic miałam tylko Nivea i zawiodłam się, nie potrafi zastąpić zwykłego balsamu a ja mimo, że też jestem leniem uważam, że to dodatkowo robota :D Ciekawa jestem tego balsamu z Eveline, może lepiej by się sprawdził?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kolejna opinia, która twierdzi, ze balsam z Nivea się nie sprawdził.. a ten jest naprawdę świetny! ;)

      Usuń
  15. Ja wolę kąpiel w wannie, więc omija mnie testowanie takich wynalazków.
    P.S. Też jestem balsamowym leniuchem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też preferuję wannę, niestety nie mam jej u siebie w domu :( ale do wanny też się nadaje!

      Usuń
  16. bardzo lubię tą firmę;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajny! To chyba jakaś nowość, bo nie widziałam go jeszcze w drogeriach! Na pewno wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię balsamów pod prysznic, a moja mama uwielbia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie jest idealny :) i ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja uwielbiam ten z nivea:) moja mama też;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie, ze co raz więcej marek ma takie balsamy w swojej ofercie. to coś dla zabieganych.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak patrzę na ten skład i nie wierzę, że Eveline zrobiło coś tak fajnego! Muszę go kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pewnie wpadnie do koszyka przy następnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tym produkcie. Do tej pory stosowałam tylko balsamy pod prysznic Nivea. Też są dobre. Ale po Twojej recenzji z pewnością skuszę się na ten z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS