TAG: Ile jest warta Twoja twarz?

środa, 2 kwietnia 2014 44

Jak widzicie na blogu pojawił się już nowy nagłówek. Jak Wam się podoba? ;) Jeszcze troszkę zmianz zostanie wprowadzonych, ale takich bardziej kosemtycznych. Przy okazji na zdjęciu możecie zobaczyć, moją zmianę, czyli ścięcie włosów i nowe wyraźniejsze okulary. Jak ja się Wam teraz podobam? ;) Bo ja jak na razie jestem na etapie przyzwyczajania się do tego.
Dzisiaj post tagowy, postanowiłam się zebrać i go stworzyć, bo bardzo mi się spodobał.


TAG: Ile jest warta Twoja twarz? 



Myślałam w sumie, że mam tego więcej, alee zaraz zliczymy ile tego tu jest!


USTA


1. Pomadka Avon - moja pierwsza, ale już wiem, ze nie ostatnia pomadka z tej serii, jest świetna! 16zł
2. Pomadka truskawkowa Nivea - pięknie pachnie i nawilża usta, używam jej pod błyszczyki z Lovely - 7zł
3. Błyszczyki z Lovely - piękne, nasycone kolorki, mają niestety mały minus, że bez pomadki nawilżajacej pod spód, wysuszaja bardzo usta. - ok. 9zł za sztukę, w sumie 27zł 
4.Pomadka Golden Rose - prezent od przyjaciółki, ładna, bezowa, bardzo ją lubię. - 8zł
5. Pomadka arbuzowa Avon - najmniejsza pomadka jaką mam! A pachnie i smakuje przecudnie! Stałam sie uzalezniona od arbuza! - 5zł 
6. Pomadka Golden Rose 2000 - jej używam najcześciej, równiez prezent od mojej kochanej Asi, zdecydowanie ejst moją ulubioną. - 11zł

W sumie: 74zł

TWARZ


7. Lekki krem pod makijaż Soraya - mój ulubieniec, bez którego nie wykonam żadnego makijażu! - 20zł
8. Podkład Rimmel Stay Matte - nowośc od miesiąca w mojej kosemtyczce, ale zostanie ze mną na długo. - 21zł 
9. Dermacol - mój niezastąpiony korektor, który zakryje absolutnie wszystko. - 15zł
10. Puder Transparentny My Secret - równiez mój ulubieniec, kupiony przez przypadek, kończe juz drugie opakowanie.. - 16zł
11. Pędzel do pudru - bez Niego równiez bym nie podołała. Jest bezfirmowy, ale batdzo go lubie za miękkość niewypadajacego włosia. - 10zł

W sumie: 82zł 

OCZY



12. Paletka Cieni Lovely - nie używam jej codziennie, ale ciesze się, ze ją kupiłam bo czasem się przydaję, kiedy mam ochotę na inny makijaż - 12zł (dopiero teraz zobaczyłam, że paletka lezy do góry nogami, przepraszam!)
13. Pedzel do cieni Deni Carte - pędzelek, kóry bardzo mnie zaskoczył, oczywiście pozytywnie, miękki, nie podrażanijacy. Świetny. - 7zł
14. Tusz do rzęs z Bell - mój ulubiony już od dłuższego czasu, jednak planuje zmianę.- 13zł
15. Serum do rzęs z Eveline - bez Niego nie pomaluje rzęs! - 15zł
16. Czarna kredka do oczu Lovely - jej równiez używam sporadycznie, ale musi być, - 9zł
17. Biała kredka do oczu - po tej widać, ze jest używana codziennie. Jednak tez planuje tu zmianę. - 7zł 

W sumie: 63zł 

I wszystko łącznie wynosi... 219zł.

Nie jest źle! Widziałam, ze u niektórych dziewczyn kwoty dochodziły nawet do 1000zł! No ale po kilku zmianiach kosmetyków, cena pewnie wzrośnie, no ale.. czego się robi by być piękniejszą. :)
Jak Wam się podobał TAG? 
Nie będe nikogo tagować, kto ma ochotę go zrobic gorąco zapraszam i dajcie znać, chętnie przeczytam!
Pochwalcie się ile warta jest Wasza twarz?




Komentarze:
  1. ojć moja jest warta trochę więcej, bo wole mieć mało ale z wyższej półki i dobrej jakości :) ale Stay Matte uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś myślałam, ale jak powydawałam kupe kasy na drogie kosemtyki, które się u mnie nie sprawdziły to odpuściłam..

      Usuń
  2. Fajny tag :)
    Też mam ta arbuzową pomadkę i fakt - ślicznie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tego serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://agatasamulak.blogspot.com/2013/10/czy-te-oczy-moga-kamac-czyli-recenzja.html ;)

      Usuń
  4. Ja jeszcze nie liczyłam :) Tą arbuzową pomadkę z Avonu muszę mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Tylko musisz sprawdzać,bo nie w każdym katalogu sa..

      Usuń
  5. palety Lovely i odżywki do rzęs też używam na co dzień:) Ciekawy TAG - zrobię przymiarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajny TAG ;) Może i ja go zrobię ;) Ciągle zapominam kupić tego pudru z My Secret, a już kilka miesięcy za mną "chodzi" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób zrób koniecznie! Czuj sie otagowana! :D

      Usuń
    2. :D Chętnie się do niego przymierzę w wolnej chwili ;)

      Usuń
  7. to jeden z niewielu tagów, który mi się podoba ale z racji mojej wielkiej leniwości (lenistwa? :D) nie chce mi się tego zebrać i zliczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny Tag i chętnie podsumuje swoja twarz ile jest warta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ja tak na bardzo szybko :) Zapraszam do siebie na wielkie urodzinowe rozdanie! Z okazji roku istnienia bloga, wybierasz co wygrywasz, wartość rozdania to ponad 250złotych - może się skusisz? Będzie mi miło! Pozdrawiam!
    Kamila
    P.S Bardzo proszę o nie traktowanie tego komentarza jako spamu,ale jako zaproszeniea - nie mam jak inaczej Ciebie o moim rozdaniu poinformować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tag jest świetny :) W nie długim czasie sama sobie podliczę ile wydaję na moją twarz ;)
    Obym zawału nie dostała... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, ze ją wzięłam, bo jak bylam teraz w Rossmanie to już jej nie było.

      Usuń
  12. U mnie nie wiem czy 100 zł by się uzbierało za wartość twarzy. Co do nagłówka-świetne okulary-muszę wreszcie pomyśleć nad zmianą swoich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zmiany są dobre, teraz to wiem.

      Usuń
  13. Pomadka arbuzowa?! Muszę ją mieć, kocham wszystko, co jest arbuzowe *,* <3!!

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten tag, jak sobie pomyślałam ile ma produktów do twarzy kolorówka+ pielęgnacja to się za głowę złapałam Twoje nieco ponad 200 zł to rozsądna kwota.

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę to zliczyć :D Dałaś mi zadanie na popołudnie hihi ;) Zmiany oczywiście super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Licz licz! ;D
      Ciesze się, że się podoba ;)

      Usuń
  16. Boję się robić taki tag, bo moja mama czyta mojego bloga i chyba by mnie zabiła jakby się dowiedziała ile warta jest moja twarz hahaha :D Chociaż, może... zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah znam ten ból :D u mnie chłopak czyta.. i aż się boje jego reakcji na to :D

      Usuń
  17. Rimmel Stay Matte też zostanie ze mną na długo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja twarz jest w takim razie warta majątek.
    Bardzo ładnie wyglądasz w tej nowej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Po pierwsze przepiękny nagłówek mycho !! :) Zakochałam się w nim jak go tylko zobaczyłam !! :)
    Świetny tag ! Kotulku ile ty mazideł do ust używasz :o ja chyba wszystkich tyle nie mam ;D haha u mnie najlepiej sprawdza się pomadka ochronna ♥
    Myślę że moja twarz droga nie jest ;D hehe bo ograniczyłam do minimum używanie kosmetyków-kolorówki ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chyba wolę nie liczyć... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ajjj przypomniałaś mi o moim pierwszym w życiu sypkim pudrze, z mySecret - genialny był, tylko szybko mi się kończył :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo to prawda niestety, ale jak na razie nie znalazłam innego jego odpowiednika i trzymam się go hardo ;)

      Usuń
  22. ja nawet się moich rzeczy nie doliczę ;)

    ps. a u mnie? FLORAL na blogu, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ten tag, robiłam go u siebie chyba ponad rok temu i wyszło coś ponad 300 zł, od tego czasu trochę się zmieniło, więc w sumie ciekawa jestem jak wygląda to teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny tag :D

    Tak, wszystko robię z moimi szponami ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy tag :)
    Może go zrobie ^^
    Ładny nagłowek ;D

    Obserwuje

    izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie dużo mazideł do ust wymieniłaś - zawsze myślałam, że w tym TAG-u wybiera się po jednym produkcie z kategorii ^^

    Sama nigdy nie robiłam tego TAG-u u siebie, choć jest ciekawy, moim zdaniem. Muszę go sobie zaznaczyć - do zrobienia na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wymieniłam wszystko co mam, bo właściwie sama nie wiedziałam ile trzeba :D

      Usuń
  27. Świetny tag, od dawna się do niego zabieram, ale ciężko mi jest z tym, że czasem zmieniam pomadki i tu bm musiała ich naćkać, ale widzę, że też wskazałaś kilka produktów do ust, więc może i ja się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tez jestem ogromna fanka tego kremu pod makijaż Soraya , bez niego nie wykonam makijażu- jest lekki szybko sie wchłania i wygładza skore. o wiele lepszy niz jakakolwiek baza pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń