Trio lakierowe od Eveline MiniMAX

• środa, 30 kwietnia 2014 19 Komentarzy


No to majóweczka! Czas leci okrutnie szybko, ale to dobrze, jest już ciepło i oby taka pogoda utrzymała się przez ten majowy weekend. Dzisiaj już ostatnia recenzja kosmetyku od Eveline. Było mi strasznie miło testować te produkty i serdecznie za tą możliwość dziękuję.
Dzisiaj parę słów o trzech lakierach, które mimo, dalekiej od siebie barwy w połączeniu wyglądają ciekawie.  Będzie to recenzja inaczej pisana niż zwykle, ale mam nadzieję, że będzie okej ;)


Lakier do paznokci, miniMAX Eveline 



Co mówi producent? 
Szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci w klasycznej gamie kolorystycznej. Dzięki małej pojemności nie trzeba się już martwić, że lakier zaschnie i się zmarnuje. 



Moja opinia:
Nie szczególnie obdarzyłam zaufaniem te lakiery. Małe opakowania i taki malutki pędzelek, wydawało mi się, że nie da rady. No i mi się wydawało. Wskazując cechy wspólne wszystkich trzech lakierów mogę powiedzieć, że dobrze się nimi maluje paznokcie, mają dobre krycie i ekspresowe schniecie oraz piękny blask.Ze zmywaniem również nie ma problemów.  Nie trzeba mnóstwa warstw by pokryło ładnie paznokcia bez smug. Spisuje się naprawdę dobrze. A kolor na paznokciach jeszcze żywszy niż w butelce. Lakier utrzymuje się dosyć długo na paznokciach. Należy podkreślić, ze ja mam żel na swoich paznokciach i przez ten fakt lakier utrzymuje się jeszcze dłużej niż zazwyczaj. 

Kolor nr 688


- czerwono-bordowy kolor z przebłyskami różu
- świetne krycie
- dobrze się maluje
- szybko schnie
- blask 



Kolor nr 496



- istny nudziak, piękny kolor
- mój ulubieniec i mus have wiosny
- świetne krycie
- dobrze się maluje
-szybko schnie
- blask


Kolor nr 839


- ciemna mięta wpadająca w morski turkus
- oryginalny kolor
- dobrze się maluje
-świetne krycie
- szybko schnie
- blask


Trio lakierowe



Cena tych lakierów to mniej więcej 5zł. Pojęcia nie mam gdzie są dostępne, ale na pewno będę szukać, bo są świetne. Jestem z nich bardzo zadowolona i chciałabym więcej kolorków.

Lakiery otrzymują zasłużoną 5




Zobacz także:

Komentarze:

  1. Też mam żel na paznokciach ;) I rzeczywiście zauważyłam, że w tym przypadku lakiery utrzymują się o wiele, wiele dłużej. Kolorki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki, chyba najbardziej podoba mi się zielony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kolorki są fajne, a lakiery z tej serii też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 496 i 839 najlepsze! :D masz ładny kształt paznokci :) szkoda tylko, że wyjechałaś lekko na skórki, ale ja jestem pedantką na tym punkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowałam je specjalnie do zdjęć i faktycznie mogłam trochę się pomalować :D

      Usuń
  5. Cudowne! Czerwień najbardziej w moim stylu, ale i nudziakowi i zieleni nic nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz ładne pazurki:) wszystkie kolory podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja majówkę spędzam w pracy :( Słaba opcja ale cóż :(
    A lakiery piękne, mięta najpiękniejsza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 839 najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłam kiedyś jeden w biedronce i niestety ale jakościowo był bardzo kiepski
    super kolorek czerwony

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się ten 839 ;) chociaż tym "nudziakiem" też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory nie moje, ale mini maxy mają taką szeroką paletę barw że każdy coś dla siebie znajdzie..
    Ja jutro wybieram się na zrobienie żeli, niestety nie mogę doprowadzić swoich paznokci do ładu i nie moge patrzeć na swoje dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  12. mogłabyś zadbać o estetykę, bo te pomalowane skórki nie wyglądają za ładnie :) ale kolor zielony jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam, zdjęcia wykonywałam na 'mokrych' paznokciach i nie bylam w stanie dopracowac kosmetycznych poprawek ;)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS